Een zeurend / ongi gevoel gevoel in de onderbuik? Wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manonn, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hier vandaag ook een constante ongi kramp... maar ja ben og niet aan de beurt.. maar afwachten

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Nog een paar dagen, dan kun je testen. :)
    Verder nog ergens 'last' van?

Liefs

3. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    hier al iemand een posistieve test inmiddels? ik word helemaal gek hier van die onzekerheid... net weer getest. kon het echt niet laten nog steeds negeatief :'(

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dit postte ik dinsdag, twee dagen later (gisteren dus) testte ik positief, dus er is hoop, hopelijk zijn jullie allemaal (snel) zwanger!

5. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    wow valhalla ik ben jaloers!

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik heb er ook last van. Zit nu in ronde 2. Eerste cyclus was 26 dagen. Zit nu al op dag 34 en nog steeds niet ongesteld. Wel continu soort van kramp en zeurderig gevoel in mijn buik. Heb 2 testen gedaan en allebei negatief. :( Zit ook al te bedenken wat ik zal doen. Misschien de huisarts bellen? Wat doen jullie hiermee? Bedankt!

Liefs Ka

7. Def

Def Lid

13 mrt 2009
    13
    0
    0
    Hallo,
    Ik zelf heb dit bij mijn zwangerschap ook gehad in het begin.
    Had hier last van rond de tijd dat ik mijn menstruatie moest krijgen, dacht ook echt dat ik ongi ging worden, maar verrassend genoeg was ik gewoon zwanger..
    Ongi gevoel heeft nog een paar weken aangehouden
    xx

8. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    de test was helaas negatief, echt jammer! En volgens mij zijn de duivels onderweg :evil: :evil:

9. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    GEFELICITEERD!
    Welke ronde is het voor jullie?

Super, geniet ervan!

10. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het antwoord, want ik heb ook de krampen, maar geen eisprong. Verder wacht ik al op deze eisprong vanaf janauri. Kan ik nog steeds zwanger worden? Ik durf niet te testen.

11. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    volhouden meiden.

Ik heb hetzelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap. Pas na 12 dagen positief getest. Daar voor allemaal negatief. Dus moed houden het kan allemaal nog.

Op het moment ben ik bezig voor de tweede. Ik heb ook al 3 dagen een ongi gevoel in mijn buik en last van misselijkheid. Dus wie weet heb ik al bingo.....lol

liefs naomie

12. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Dat heb ik ook!
    's Ochtends heel misselijk (tot overgeven toe) en buikkrampjes.
    Maar nog zeker een dag of 5 voor de NOD.
    Als het iets eenmaligs was zou ik nog denken van: ach, iets verkeerds gegeten of een virusje. Maar vandaag is al de 4e dag dat ik sta te kokhalzen als ik opsta, en mijn broekriem een gaatje losser heb...
    't Is afwachten...
    Doe mijn best er niet teveel op te hopen, maar da's best moeilijk nu...
    Liefs

13. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    Overgeven doe ik "nog" niet. Vorige keer heb ik vier maanden overgegeven. Hoopte eigenlijk dat dat niet het geval ging zijn.

Het wachten vind zo erg. Duurt zoooooooo verschrikkelijk lang. En dan denk je eindelijk nu mag ik gaan testen, en is het nog voor anderhalve week negatief. Dan word je gedult pas echt op de proef gesteld.

.... positief blijven denken...

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoi hoi,

Overgeven doe ik ook niet. Vorige week wel een keer erg last van mijn maag. Dat heb ik nog nooit gehad. Heb ook puistjes gekregen, al een paar dagen :( En heb ook het gevoel dat mijn buik opgezet is. Mijn riem moet ook een gaatje losser. Wel heel raar allemaal hoor! Afwachten maar hè....

15. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt. Ben al 3 dagen ot. Gisteren wist ik zeker dat ze kwamen :evil: :evil: maar nog niks!

16. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    voelen jullie je ook zo machteloos hierom.. pff ik wil echt gillen! WAAAAH doe ik dan maar ff hier..
    word leiver meteen ongesteld als het niet zo is.. en anders wil ik NU die positieve test :(

(sorry hoor moet ff spuien, vind zo zielig voor mn vriend om het steeds tegen hem te doen :) )

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Geeft niks hoor.
    Er elke meer met die mannen over praten,
    word je ook niet altijd vrolijker van! Althans die mijne snapt er niet zoveel van! haha.

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.
    Is wel zo fijn!

Prettig weekend.

Liefs

18. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    nee vriend snapt het ook niet zo, heeft zo iets van ach ja miss ben je zwanger miss niet maakt toch niet uit komt vanzelf.. wou dat ik zijn instelling kon overnemen hihi

jij ook fijn weekend !

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb sinds maandag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. De week daarvoor heb ik op maandag mijn eisprong gehad (ik voel die altijd goed). Ik hoopte op een innesteling en heb ook echt de hele week een zwaar en zeurend gevoel in mijn onderbuik gehad, leek op spierpijn. Vanmorgen had ik bij het afvegen een roze/rode heldere bloedstreep. Dus geen slijm en geen klontjes. Sorry voor de details trouwens :)
    Sinds vanmiddag is mijn zeurend gevoel overgegaan in menstruatiekrampen en heb ik lichtbruine afscheiding. Zo begint mijn ongi altijd. Waarschijnlijk ben ik binnen 2 dagen dus ongi. Ik baal :( :( :( Ik hoopte echt dat het deze keer raak zou zijn, maar helaas... ronde 5 is in aantocht :(

20. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    @ saskia, balen meid hoop voor je dat het snel raak is!

Heeft iemand van jullie hier ook last van de borsten? Lees dat dat heel normaal is om te hebben voreg in de zwangerschap... ik heb hier geen last van eigenlijk.. :(

Deel Deze Pagina