Vandaag weer fijn gekokhalst Al was het duidelijk minder heftig dat de vorige dagen. Misschien scheelt het dat ik heb uitgeslapen. Van "Ochtend"misselijkheid was toen geen sprake meer. Eerder lichte "middag"misselijkheid, hahaha... Zeggen ze niet ook zoiets als dat je meer tijd moet nemen om op te staan als je last hebt van ochtendmisselijkheid (zwangere dames onder ons die dit lezen weten dit misschien?) Anyway, nog een paar dagen wachten en dan maar testen, of maandverband kopen...
@ Suze, Ik heb ook geen last van gevoelige borsten. Heb alleen een opgezette buik, zeurderige pijn in mijn onderbuik en af en toe steken. Moet ook vaak plassen en heb wat puistjes gekregen... Word ook vaker wakker 's nachts/ 's ochtends heeeeel erg vroeg. Maar wat het is?!?! Frustrerend hè. Wil het liefst een positieve test of gewoon ongesteld worden. Dit is zo onzeker... Wil ook niet teveel hopen. Liefs
@ka85 wow je neemt me de woorden uit de mond. Heb precies zelfde symptomen als jou! En idd verschrikkelijk die onzekerheid!
He! Die onzekerheid, is zeker frustrerend. Jullie zijn beide al best wat overtijd.. Je wilt maar 1ding, gewoon duidelijkheid. Of zwanger, of ongesteld. Ja toch! Nou hier ook nog niet ongesteld. Ik weet niet precies hoe m'n cyclus is. Laatste keer 29, die ben ik nu gepasseerd. De 2keren daarvoor was het 34/35, dus daar ga ik nu ook vanuit. Ik zit vandaag op dag 30! Het gaat dus spannend worden. Ik ben gisteren de hele dag moe geweest, en er kwam niks uit m'n handen. Was de hele dag vrij! Nou, heb de hele dag dutjes gedaan. Gisterenavond soms wat last van m'n buik. Ik moet de laatste tijd ineens zoveel boeren laten, soms komt er ineens spuug mee, soort maagzuur! Ieww! Ook heb ik dikke witte papachtige slijm (sorry voor detail) inwendig, ik voel soms aan m'n baarmoedermond (al word ik er niet wijzer van!) Nu sinds vanacht zijn mijn tepels gevoelliger als eerst, en ik leek wat witte bobbeltjes te zien, en 1ader aan de zijkant? Verder soms wat gerommel in me buik. Vanacht 4x uit bed geweest om te plassen! en was al die keren ook ineens klaarwakker + ik had het warm! Ook had ik dan last van een soort brok in me keel. Maargoed, zegt allemaal niks! We gaan het afwachten! Ik verwacht niks. Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Alle meiden, houd moed .. en succes! Fijne zondag! Liefs
Dan zitten we ongeveer op dezelfde NOD manon! Spannend he als je lichaam dan ook nog eens allerlei signalen afgeeft.... Andere maanden had ik die signalen niet, dus wie weet zegt het echt iets... Wat duurt wachten lang he...
Hey! Oh. Toevallig! Nou, spannend hoor! Ja, ik heb deze symptomen ook nooit eerder gehad. Maargoed, wat niet is kwam komen. Je lichaam is een zo raar iets! Ik vertrouw het niet hoor! Jij wel? Hoelang ben jij nu bezig als ik vragen mag? Grrr, wachten duurt zeker lang! Ik kan me gelukkig beheersen met testen, dat had ik de andere maanden niet! haha.. Liefs! Ps; Jij moet al spugen etc hé!? Zo! Best pittig als dat nu al zou beginne?! Hoelang heb je dat al?
Hoi ! Ben bijna een jaartje bezig. Deel ervan staat onder mijn berichten. Ik vind het ook raar dat mijn lichaam zo doet. Dacht eerst aan een virusje. Ook omdat ik naast het overgeven een dag diarree heb gehad. Het overgeven zelf beperkt zich nu gelukkig alleen door kokhalzen. Ik ben er nog niet over uit of het nu een virusje is of dat mijn lichaam met iets bezig is Diep in me zegt iemand dat het raak is. De keer dat ik zwanger was en het een MA werd, zei die stem "Eerst nog maar zien..". Intuitie is een sterk iets maar je kunt het ook omzeilen met eigen hoop en verwachtingen... Ik kan me prima beheersen met testen gelukkig. De vorige keer dat ik zwanger was testte ik pas na 11 dagen overtijd positief, dus heb geduld hebben wel geleerd
Oke! Nou zou geweldig wezen als het binnen een jaar raak zou zijn,.. En wie weet he meid! .. Ikzelf ben in November gestopt, December me eerste ronde. Knap dat je zo een geduld hebt! 11dagen overtijd.. poepoe! Ik ga aanstaande zaterdag testen, dan ben ik ook wel overtijd, maar dan weet ik zeker als hij negatief uitslaat dat het ook gewoon niet raak is. ( mocht ik tenminste nog niet ongi zijn hé! ) Ik heb nu steeds steekjes, onder in me buik, ene keer links dan weer rechts. Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik bang dat ik bruin of rood zie! Naja, bang, .. is dan zo teleurstellend, en echt weer een tekene dat het over en uit is deze ronde! Maargoed, dan gaan op naar de volgende ronde! We gaan gewoon voor elkaar duimen, oke?! hihi! Liefs
Hoi manonn, Heb dus precies hetzelfde als jij. Mijn benen en mijn armen voelen zwaar en heb regelmatig hoofdpijn. Ben moe en energie loos. En loop de hele tijd te boeren, en die dikke papachtige slijm is mij ook niet vreemd. Bij mijn laatste zwangerschap had ik dus een boeren attack. Ik heb wel een half uur constant lopen boeren tot dat ik er zelfs misselijk van werd. MIjn vriend zei toen volgens mij ben je zwanger. Een paar dagen later deed ik een test en was indedaad zwanger. Nu loop ik weer te boeren hij zegt dus dat het wel weer eens bingo zou kunnen zijn. En misschien heeft hij wel weer gelijk. Laten we het hopen. Nog even volhouden. Liefs naomie
Spannend Naomie! Als het zo zal zijn, is het duidelijk wat de indicator is voor jou: boeren! Als ik zwanger ben is mijn indicator: kokhalzen Succes!
Oooo! Spannenddd! Ik boer eigelijk heel weinig normaal, maar nu .. De laatste ander halve week! Boeren, boeren.. En steeds vaker komt er wat omhoog! Bah! Vind het zo apart! Maar kan het ook niet inhouden! haha! We gaan het zien! .. We duimen voor elkaar, oke!? hihi. Liefs!
Ik ga zat of zon testen. Dan ben ik 2, 3 dagen overtijd en heeft mijn lijf de kans gehad ongesteld te worden. Liefs, Willeke
Ik moet altijd veel boeren als ik sta te douchen. Op een of andere manier heb ik er dan het meest last van. Ook word ik al een paar dagen misselijk nadat ik koffie heb gedronken.
He! Nou, ik weet niet of je m'n verhaaltjes hier boven hebt gelezen. Ik weet me cyclus niet precies. Het was eerst 34, en nu de laatste keer was het ineens 29. Ik ga dus maar uit van 34. Ik zit nu op dag 30! Ik test aanstaande zaterdag, mits ik ongesteld ben geworden uiteraard. Wanneer test jij? Liefs!
In de douche word ik dizzy! Word het soms allemaal even te warm. En soms slaat het ineens op me keel, heb ik echt zo een brok.
Ja, is inderdaad wel verstandig. Ik test dus aankomende zaterdag, ben ik ook wat overtijd. We gaan het zien! Ongi, ofniet ..
Ja! Is zo. Ik heb dus vaak een brok in me keel, die klem zit zegmaar. Soms laat ik dan een boer, of ik hik ineens en dan hop, .. komt er BIJNA wat uit! Echt vies vind ik dat!