Geeft niks! We gaan samen aanstaande zaterdag testen. Mits,.. we de duivel op bezoek hebben gekregen! .. :x Hebben jullie geen last meer van steekjes? in de onderbuik? of een aanwezig 'zeurend' gevoel.
Ja, nou ik ben ook reuze benieuwd! Hoop het zo! Maar niet teveel hopen, dan valt het me teveel tegen! Al is elke negatieve test balen, ookal had je het verwacht zegmaar! Duimen maarrr!
Oke! Nou ik heb dat al langer als een week. Maar nu sinds 2dagen is het minder, het ongi-gevoel, en blijft het bij steekjes/lichte krampjes. Gewoon een aanwezig zeurend gevoel!
Misschien test ik daarom pas zo laat. Heb dus nooit negatieve testen maar de duivels die ik als een boer met kiespijn verwelkom...
ja dat word wat zaterdag.... Ik denk dat het bij mij toch wel negatief gaat zijn. Vorige keer duurde het ongeveer anderhalve week na dat ik overtijd was voordat ik eens een positief kreeg. En aankomende zaterdag zal het maar 3 dagen zijn. Maar goed ik heb nu ook de symptomen wat vroegen dus wie weet. Een paar dagen geleden had ik last van mijn buik. Sinds gisteren niet meer. Ik weet niet of dit goed of slecht is....
Ja! Maar wel verstandig. Ik kon me nooit beheersen, ik wou persee testen. Maar nu? Nee! Ik houd het vol hoor! Ik heb gewoon zoiets van; Ik ga het gewoon zien!
Het is bij iedereen toch vaak anders. Dus welke 'kwaaltjes' zijn, goed en welke slecht?! Sommige hebben 0,0 symptomen, dus van symptomen kun je niet altijd uitgaan! Gewoon wachten, meer kunnen we niet doen. Die kwaaltjes zetten je gewoon aan het denken, en het laat je 'twijfelen'.. Frustrerend, maar 1ding kan het vertellen of het zo is, .. een test! En daar is geduld voor nodig!
Dat was bij mij ook zo! Pas na 11 dagen een posi. test..... Eens zien wie er zaterdag als eerst op het forum is... Of al wel eerder natuurlijk als je ongie bent geworden... Ik hou het in de gaten!
Juppp! Meiden, ik wens jullie een hele fijne zonnige zondag! Ik ga eens douchen, en me klaar maken voor de dag! Hup! Naar buiten! En straks naar vrienden op visite! Houden we elkaar op de hoogte?! Ik duim voor jullie! Liefs, Manon
Jemig! Echt lang over tijd.. Ik zou het niet eens meer durven denken, Als tie zaterdag negatief is (als ik nog niet ongi ben! ) Wacht ik zoiezo nog wel een week om te testen! .. Nou, ik houd het forum in de gaten! We houden contact! Liefs! Dag meissies!