ik ga er ook vandoor. ik ga lekker met mijn zoontje buiten spelen, en van de zon genieten.... dikke zoen..
hoi hoi heerlijk he dat weer.. nou even een update van mij.. nog steeds niet ongesteld nog steeds last van dat zeurgevoel... nog steeds overtijd..
ja ik ga morgenochtend nog een keertje testen en anders de ha bellen.. die had gezegd wachten tot je 10 dgn overtijd bent.
Hier (bij Zwolle) ook geen zon, maar regen haha. Verder nog steeds dat zeurderige gevoel en niet ongesteld. Morgenochtend ga ik nog maar eens testen. Mocht die weer negatief zijn dan bel ik de huisarts maar eens om te vragen hoe of wat. Vind het maar vreemd hoor! Fijne zondag allemaal!
ik ben nieuw hier en ik heb ook sinds mijn ei 5 dagen geleden steekjes krampjes in mijn onderbuik. vandaag (vermoelijke innesteldatum) was ik heel duizelig. en ik voel ook steken in mijn liezen. de ene keer vaak in de linker en dan af en toe in de rechter. volgens de calculator had ik 9 maart mijn ei. en ik heb die nacht geklust (was dus al 10 maart) en die ochtend nog een keer. zelf denk ik dat we te laat waren, maar toch loop ik met deze klachten rond. ik denk dat ik morgen maar eens met een ovutestje ga kijken. dat kan toch al direct na de innesteling? ik weet dat een ovutest geen zwangerschapstest is, maar ik ben gewoon neuwsgierig wordt vervolgd
He meissie, Balen zeg! Jemig, hier word je toch ook niet vrolijk van! Ik zou vandaag toch even de dokter bellen hoor. Verder geen tips, sorry! Liefs en succes!
Goeiemorgen! Nou wie weet ... Spannend hoor. Ik zou zelf persoonlijk niet testen, .. Ik geloof ook niet dat je zo kort na de ei-sprong al kan testen op een zwangerschap. Succes!
hey spannnd hier leuk om mee te lezen maar ik zit nog op me ei te broeden dus ik kan nog niet mee kletsen ik hoop dat we hier snel goed nieuws hebben suze ik zou ook de ha ff bellen or dat wachten is ook niet fijn zo faatje ik zou ook zo eigenwijs zijn en zo benieuwt hihi gewoon nieuwschierig wachten is zo zo moeilijk
dank je wel. maar toch heb ik het gevoel ook dat we te laat waren, aangezien een ei maar 12 uur vruchtbaar is en het zaad er ongeveer 5 uur over doet om het ei te bereiken. of heb ik het mis?