Hallo allen, heb even jullie topic vervoegd. Ben in eerst ronde na stoppen met nuvaring. Weet de normale duur van cyclus nog niet, maar moest hij 28dgn zijn dan ben ik wel even overtijd! Heb ik allemaal al ervaren ondertussen: - opgezwollen buik - bloedend tandvlees - supergevoelige en opgezette tepels (heb ik normaal noooooooooooooit) - ongi krampen (dus elk uur naar toilet rennen om duivels te vinden...) - dikkere witte afscheiding - Vanmorgen: KOKHALZEN!? Heb eerste test gedaan 3 dagen na NOD: negatief Morgen nog eens testen want zit al hele tijd tussen nu, Heb zo'n 'plus' test liggen van Kruidvat. Aanrader of niet? wil weten waar ik sta... Veel groetjes aan allen! X
Hoi Suze, 10 dagen overtijd!? tjonge.... ik ben 2 dagen overtijd en heb een negatieve test. Nu hopen dat mijn ongi snel komt. Maar ik wil daar geen 8 dagen op wachten. Wat vervelend joh! Nou, hopen dat je wat te weten komt bij de ha.
He meid! Ben jij nu serieus al zolang over tijd? Gossie zeg! .. Word je on-zeker van, kan ik goed begrijpen! Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid heb. Ik zou de Kruidvat testen nemen ; 2 voor 5 euro. Zijn de beste! Succes!
Hoe gaat het met de rest van de dames? Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 30! Spannend! Elke keer als ik naar de wc ga, denk ik ; zou het?! Maar tot nu toe geen bruinverlies of bloed te zien! Ik heb wel onderin me buik, steekjes! Heb ik eigelijk nooit! Ook niet als ik ongesteld moet worden. Verder lijkt het of ik toch wat meer witte bultjes rond me tepels krijg! Ach, we gaan het zien, aanstaande zaterdag! Duimen jullie voor me? hihi. Liefs!
Ja zucht, al serieus wat overtijd... Vandaag voel ik me echt niet lekker, constante steken terug in onderbuik, darmen die broebelen enz... En toch voel ik me niet ziek! Ik stuur m'n mannetje morgen op pad naar kruidvat om 2voor5 want moet zelf werken. Wij wonen wel in belgië. Die hebben ze hier ook? Wat je zei van die witte builtjes: ik meen ze ook te hebben!
Hoi hoi ! Ik voel me vandaag heel erg goed ineens. Geen misselijkheid meer, geen buikpijn meer, geen gekokhals meer... Nog wel dikkere witte afscheiding en pijnlijke tepels. Waarschijnlijk toch een virusje gehad...? Of iets met innestellen... We zullen zien. Zaterdag is met een beetje geluk de dag! (En nu ga ik eens lekker eten _ Heb ik de afgelopen dagen ook niet kunnen doen, haha) Liefs, Willeke
Hey meis, Poe, Jemig meid .. Wat rot zeg! Ik weet niet of ze in Belgie ook een Kruidvat hebben. Vast wel toch?! Ik denk dat ik inderdaad meer van die witte bultjes heb. Ik had er altijd wel een paar, maar nu als ze stijf worden zie je er meer en je ziet ze beter. Heb jij dat ook? Ook ik heb nu steeds steekjes etc. Net ineens een ongi-gevoel, houd me hart van! haha! Denk steeds, oh neee hé! Succes en houd je maar beetje rustig! Liefs!
Hey! Nou, opzich niet verkeerd toch, dat je jezelf fijn voeld! Het zegt allemaal niks hoor!.. Zaterdag zullen we het weten! .. hihi! Liefs
Wij zijn toch niet te doen hé Moesten die mannen ons bezigzien Bij het minste gevoel staat ons hart al stil! Wij hebben kruidvat ja, heb een test liggen van kruidvat, maar zo ééntje met een plus die moet tevoorschijnkomen, maar heb er al zoveel negatiefs over gelezen. Mss waren die van 2voor5 uitverkocht. Mijn ventje zal morgen nog eens gaan zien naar ander kruidvat en anders ist carrefour of delhaize (ook al goeie dingen van gelezen) Mijn tepels staan constant stijf nu, en dan zijn de bubbeltjes meer zichtbaar idd.. Ben eens benieuwd. De steken zijn er nu ook hoor bij mij Ofwel een duidelijke positieve test, ofwel direct duivels. Ben ik nu zo veeleisend
Ik zeg er maar niet teveel over tegen m'n vriend. Ik bespaar hem! haha! .. Mannen zijn er zo nuchter in. Niet zwanger? Ach, komt wel hoor. ( Althans, zo is de mijne! ) Ik vind je niet veeleisend hoor. Je toch gewoon weten waar je aan toe bent! Zeker als je overtijd bent. Ben je allang gestopt met de pil als ik vragen mag? en is je cyclus on-regelmatig? Ik heb inderdaad ook negatieve dingen gehoord over die + testen van de Kruidvat. Die 2 voor 5 zijn van die casettes met een pippetje! Ik heb er nog 1, die bewaar ik voor zaterdag, dan ga ik testen, mits ik nog niet ongesteld ben geworden tenminste. Ik heb niet continu stijve tepels. Als ze stijf worden, dan zie je de bultjes. Ze zijn wel gevoellig, ook me borsten zijn ineens sinds paar dagen gevoellig! Verder last van ; Brok in me keel, veel boeren, komt spuug omhoog (bah, echt vies! ) En soms ineens erg moe en lusteloos! Steekjes in de buik. Afgelopen week een ongi-gevoel, nu is het al een paar dagen weg. Verder heel veel plassen. Ben ik net geweest, kan ik na een half uur/een uur weer! En moet ook echt veel plassen. s'nachts moet ik er nu ipv 1x , nu wel 3 a 4x uit! Soms word ik wakker, heb ik het heel warm! Ach, alle dingentjes zeggen niks, probeer ik wel in me achterhoofd te houden. Je lichaam is zo een raar iets. Vind je niet? Liefs
Iemand zin in Lasagne? D'r is nog... Mmmm, wat heb ik heerlijk gegeten na al die dagen.. Moksie, wat vervelend dat je zoo lang moet wachten. Wat zegt de ha daarvan? Suze en Ka, pfft.. zou ook ongeduldig worden hoor. Morgen wekker zetten op 8 uur en ha bellen zou'k zeggen! Liefs
Hoi allemaal! Ik heb vanmorgen maar weer getest en ja hoor...... weer negatief. Snap er helemaal niks van! Heb de huisarts gebeld en die zei afwachten tot eind van de week. Als ik dan nog niet ongesteld ben en nog steeds een negatieve test heb moest ik weer terug bellen. Voor de verandering dus weer afwachten. Wil gewoon duidelijkheid. Of zwanger of ongesteld. Maar goed. Nog even geduld dan maar hè. Suze en Moksie hebben jullie de huisarts al gebeld? Wat zeiden ze? Ik blijf dat zeurende gevoel in mijn buik houden. En het gevoel dat mijn buik is opgezet. Had vandaag ook heel veel slijm (sorry haha), leek wel doorzichtig. Dat is normaal je vruchtbare periode toch?! Hoe vaag allemaal! Liefs
Lieve meid, Bah zeg! Wat balen! Houd de moed erin. Nog even afwachten, .. of op een ongesteldheid, of een onderzoek door de HA! Succes meid! Liefs
Wel grappig dat wij heel veel hetzelfde hebben. . Ik een paar dagen veel kleine kwaaltjes gehad toen 2 dagen weer niet. En nu begint het allemaal weer een beetje. Misschien zit het ook allemaal een beetje in mijn hoofd. Ik denk soms ook dat ik het allemaal te veel wil en dus bij ieder klein dingetje al denk dat dat weer een zwangerschaps kwaaltje is. Het ene moment denk ik dat ik echt zwanger ben en het andere denk ik dat ik het zeker niet ben. Het is ook allemaal zo spannend en soms weet ik het gewoon effe niet meer. liefs naomie
Bedankt voor het aanbod, maar ehhh ik voel me een beetje misselijk op het moment. Kan je wat bewaren voor morgen.... Liefs naomie
Moksie, zo lang overtijd. Heb je na de eerste keer niet meer getest? Dat zou ik niet redden zoveel dagen zonder te weten of ik zwanger was. Zou toch maar effe testen of naar de ha bellen..... liefs naomie
Hallo, Ook ik heb daar erg last van gehad,net een dag of 2 dagen na me eisprong.. en heb dr 2 tot 3 dagen erg last van gehad.. en op me waarschijnlijke innesteldag had ik hevige pijn fftjes.. Dus wie weet... Afwachte maar.. xxxx
Jippie het is gelukt ik heb een positieve test. Nee ff serieus.. helaas nog steeds geen duidelijkheid.. woensdag naar de huisarts.