Zelf strippen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happyglow, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik zit ff te snuffelen tussen allamaal fabeltjes om de bevalling op gang te wekken. Geloof er eerlijk gezegd niet zo in maar vind het wel grappig om de ervaringen te lezen. Nu zijn er best veel mensen die blijkbaar zichzelf proberen te strippen. Ik wist helemaal niet dat dit kon! Is dit niet ontzettend gevaarlijk als je niet weet wat je aan het doen bent? En wie heeft dit wel eens geprobeerd?

Ik veroordeel niemand hoor maar het lijkt me niet dat mensen dat netjes met handschoentjes aan doen en dus met infectiegevaar zit ofzo? Maarja aan de andere kant met onveilige sex komt er natuurlijk ook zo'n piemelotus in de buurt van je baarmoeder zonder handschoentjes aan :D

Ik zou het in iedergeval niet doen en heb dan wel eventjes geduld maar ben erg benieuwd of er mensen zijn die het WEL gedaan hebben en of het effect had of niet.;)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Lijkt mij ook niet dat je dit moet doen......

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik snap uberhaubt niet dat vrouwen kunnen zeggen dat ze zichzelf hebben gestript?
    Hoe lang moet je arm wel niet zijn om er helemaal goed bij en in te kunnen komen o_O
    Maar goed nee nooit gedaan en lijkt me echt onverstandig en ontzettend eigenwijs om dit wel te doen.
    Vriendje wast toch echt wel zijn piemelemoos hoor haha :D

4. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Huh??? Nee lijkt mij ook niet :$

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee joh niet doen....!

6. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ik zal het inderdaad ook niet durven, ben erg bang voor infectiegevaar of dat ik iets beschadig ofzo maar kan me best voorstellen dat er situaties zijn dat mensen zoiets proberen en ben erg benieuwd of dat dan geholpen heeft.

Ben eerlijk gezegd sowieso iemand van "laat t maar komen als t er klaar voor is" dus ben ook niet zo van die andere foefjes zoals annanashart en bitterlemon enzo... Maar hoor wel eens van meiden om me heen hoe zat je de zwangerschap kunt zijn en kan het wel begrijpen hoor.

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Hahahaha zie jou al in de heat of de moment tot een "helder" moment komen en in paniek roepen "JE HEBT JE TOCH WEL GEWASSEN HEEEAA!!???":D:D

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Whaha! En dat doe ik ook nog!
    Kan van die moodkiller momenten hebben hoor :D

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    whaha ben nogal visueel ingesteld en zie het dus al helemaal voor me!

Maar even zonder dollen, ook gewassen lichaamsdelen bevatten genoeg bacteriën hoor. Dus al was je je handen grondig met alcohol ofzo dan nog kun je voor infecties zorgen die je niet wilt hebben in de buurt van je kindje (uberhaupt niet lijkt me). Als je een inwendige infectie hebt kan dat best komen van een "schone" piemel hoor gewoon omdat je zuurgraad anders is dan die van manlief ofzo... gaat helaas heel snel. Dus ook met gewassen handen zal ik het niet aandurven om zoiets te doen...

Maarja ik ben ook vies van overdedatum dingen en gooi het direct weg terwijl manlief nog rustig iets opbakt wat gister overdatum is geraakt dus tsja... :) Ben gewoon wat spastischer over hygiene e.d.

10. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    :Dwhahahaha zie het idd voor me!!! maar zou er niet over na moeten denken dat ik me zelf zou moeten stippen. lijkt me erg onhandig en onverstandig. pas geleden stond er ook een bericht op het forum van iemand die een bekende had die dit gedaan had. geloof dat daar flink wat mensen over gevallen zijn.;)

11. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oeh wat eng.. :p Opzich als je met je vingers naar binnen gaat zou er niks moeten gebeuren, maar om dan even in je baarmoedermond te gaan zitten wroeten lijkt me niet heel fris en goed.

En zulke lange vingers heb ik niet. ;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik kom daar ook niet eens aan hahahaah

13. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ik heb het niet geprobeerd maar het lijkt me dat als de VK erbij kan, iedereen met een normale lengte erbij kan toch...?!

Vraag me ook af hoe dat nu voelt, zo'n baarmoedermond hahahaha :D Brrr...

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha ja maar de vk staat er recht voor, en je moet zelf over/langs je buik en dan je hand nog krom laat maar zeggen! :p

haha, nou probeer t zou ik zeggen! :p

15. rums

rums Niet meer actief

Kijk dat je jezelf niet kunt strippen is een ding wat zeker is.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier vrouwen zijn die het hebben laten doen bijvoorbeeld door hun partner.

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Oh das ook een goede, daar heb ik nog helemaal niet over na gedacht. Zal wel niet toch...? Lijkt me nou niet echt romantisch... :D

Daar komt nog bij dat mijn man de echo nog niet eens goed kan uitvogelen laat staan dat hij mn baarmoedermond kan vinden daarbinnen hahahahaha

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh je baarmoedermond kan je wel voelen hoor. Zijn genoeg meiden die het doen om hun vruchtbare periode aan te voelen komen enz. en voelen of die open staat en hard of zacht is enz.
    Ik heb het zelf nooit gedaan. Vind het op de een of andere manier een heel eng idee inderdaad haha.
    Zou mezelf dus ook niet echt gaan liggen strippen.

18. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik strip regelmatig zelf...... maarja dan gaan bij mij alleen de kleren uit :D

19. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Maar als het echt zo makkelijk gaat, waarom doet iedereen er dan zo moeilijk over? want als je dan een beetje ruige sex hebt raakt de pieps van je man dus ook je baarmoedermond. Die van mijn man is in iedergeval langer dan mijn middelvinger:D Dus hij staat elke keer tegen mn baarmoedermond aan te stoten...? Moet hem toch eens gaan ontsmetten met alcohol voor hij int vervolg naar binnen gaat dan... :cool::p

20. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Geloof alleen niet dat je man een haak aan ze piemelemoos heeft die langs de baarmoeder rand gaat hihi :p
    Mijn vriend raakt de mijne ook altijd hoor, alleen sinds ik zwanger ben gaat hij niet meer helemaal naar binnen aangezien hij aaaaaardig lang is :D
    En sinds ik me eerste heb gehad heb ik het idee dat de mijne ook gekantelt is. Hij is sinds haar bevalling echt gevoeliger ;)

Deel Deze Pagina