@Zonnestralen Dat snap ik, dat je er grijze haren van hebt. Er komt gewoon veel boven met al die vragen. Of he get goed hebt ingevuld... ja, vaak ook momentopname, interpretatie. Lastig dus. Maar daarom volgen er ook gesprekken waarin je zaken kan toelichten. Hoop dat je een goed plekje kan gaan vinden voor hem. hier thuis: Naar school gaan ging vanmorgen dus echt heel makkelijk. Nog eens gevraagd. En hij wil nog steeds hele dagen. Huppelde de klas binnen. Ging met zijn vriendje staan kletsen ipv meteen op zijn stoeltje zitten. Ik hoop echt dat hij deze video de komende weken kan volhouden Zitten we dan met onze spoedaanvraag Nouja.. eerst maar zien hoe hij straks thuiskomt . Dan hoe hij het einde van deze week haalt. Maar de goede start is er.
Het beter gaan kan keren zoals we wind e. Dus jet blijft een spoedvraag want je weet hoe het in een vingerknip kan veranderen e.
Hier was de start ook goed, na een vakantie is dat normaal vaak lastig. Scheelde wel dat hij zijn verjaardag vandaag viert op school dus hij stond volop in de belangstelling. En toen ik de traktatie kwam brengen was de groepsindeling ook veranderd en zit hij naast een jongen waar hij al vaker succesvol naast heeft gezeten.
Ja klopt. Ik ben ook heel blij dat de aanvraag loopt. Een beetje zoals in de wachtkamer van de tandarts. Dat dan de pijn ineens weg is.
Idd. Of dat je als het een beetje beter is je denkt: ah mss kan het wachten... Neenee je hebt voor een reden opgestart. Heb ook nog afspraken gemaakt die snel werden ingepland. Op de afspraak zelf dan zitten zeggen dat er precies beterschap was om de dag erna een crisis mee te maken.