sinds vandaag heb ik ineens flinke pijnlijke steken vanaf mn schaambot naar mijn vagina. zijn er meer vrouwen die dat hebben en waarvan zou het kunnen zijn?
Ja hier ook! Zo erg dat ik op moet staan als ik zit. Vorige zwangerschap had ik dit ook en toen was het indalingspijn. Voelt echt gemeen aan.
Ik heb dat ook gehad en het was overbelasting van mijn bekken. Ik was een paar dagen terug van vakantie waar ik zo'n 10 km per dag had gewandeld (bij 26 weken zwangerschap). Vk zei dat je vaak pas overbelastingsklachten achteraf krijgt. Was bij mij ook zo. Ging na een weekje weer weg. Kleine is hier nog niet ingedaald dus dat was het zeker niet 😉
Moet wel toegeven dat ik gister veel gelopen heb. nou ja het is niet veel, zou het normaal gesproken altijd doen haha maar voor tijdens mijn zwangerschap veel Ik voel haar gelukkig nog wel veel bewegen rond mn navel van me buik van links naar rechts dus denk niet dat het het indalen is bij mij. Maar dan weet ik iedergeval wel waar het evt van kan komen hihi.