Hey, ik had vandaag even een testje gedaan, maar nu kreeg ik wel een heel raar resultaat namelijk twee lichte streepjes EN de controle streep. Is een testje van de 2v5 euro. Is dit dan ongeldig of toch licht positief? Heb de foto er even bijgevoegd
Een 2ling haha Ff zonder gekheid, ik denk dat die test niet goed doorgelopen is... Morgenvroeg even een nieuw testje doen.
Is de eerste keer dat ik dat aan de hand heb met die testen, zal morgen misschien eens een andere gaan halen.
Ik heb dit de afgelopen tijd al heel vaak voorbij zien komen! Kv testen hebben een mankementje denk ik Maar daarentegen lees ik dan achteraf wel vaak dat ze na zo'n test ook gewoon positief testen dus ik ben benieuwd naar je volgende test!
Heb ik ook 2x gehad de afgelopen maanden. Een keer was ik zwanger (maar kreeg miskraam) en de tweede keer was ik niet zwanger.
Hmmm, misschien beter meteen een bloedtest doen, had toch al een doktersafspraak vrijdag, dan is er tenminste zekerheid
was van de apotheek deze keer, clear blue. Heb er geen foto van gemaakt maar meegenomen naar de huisarts, en die zei ook dat deze echt wel positief was.
raar dat je bloed negatief was. Effe afwachten dus. Met cb heb ik eigenlijk nog nooit valsposi getest
Was het de CB Plus of de CB Digitaal? De plustesten willen ook nog wel eens voor flinke verwarring zorgen. Doe anders ook nog even de CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger. Ben benieuwd wat daar uitkomt....
De bloedtest over een paar dagen terug laten doen als je niet ong wordt. Kan wel zijn dat er een lichte verhoging van hcg is maar dat de ha deze nog te laag vond om positief te zeggen.