Hoi,ik ben al 9 jaar gesteriliseerd,maar blijk toch zwanger! Eerst dachten zij aan een bbz,want ik kreeg heftige buikpijn en heb twee dagen flink gevloeid met stolsels. Op de 6 wk echo was echter niks te zien. Nu zijn we flink verder en ben ik vandaag precies 10 weken verder. Hoe is dit mogelijk! Ik ben dichtgebrand. Dit kindje is zooo welkom en we zijn zooo blij! Ik heb al 3 uit een vorig huwelijk en mijn man 1 . De wonderen zijn de wereld nog niet uit...we spraken al eens over een liefdesbaby ooit,waarbij we een hersteloperatie zouden ondergaan,maar nu zijn we spontaan zwanger en alles gaat goed!
Dank je,kan het ook nog niet helemaal geloven,maar mijn misselijkheid en vermoeidheid herinnert mij er telkens aan!
Dank jullie wel allemaal! Jullie ook heel veel succes met de zwangerschappen! Wat heeeerlijk he? Btw hoe plaats ik een banner? Ik kom niet verder...
Wat bizar maar mooi verhaal! Van harte meid zo zie je maar dat dit kleintje gewoon heel erg graag bij jullie wil zijn.
Jouw lijf trok zijn eigen plan hihi. Gefeliciteerd! Toen ik in Utrecht eens op het consultatiebureau inviel voor een collega kwam er ook een dame met hun vijfde kindje. Helaas was zij er niet zo happy mee. Want ze was ook door de sterilisatie heen zwanger geraakt.
Gefeliciteerd!! Het is altijd een wonder maar voor jullie is het extra bijzonder. Als je een banner hebt gemaakt moet je de code kopiëren en in je handtekening plaatsen bij. Staat onder het kopje directe links.
Dank jullie wel,het voelt en is ook bijzonder,nog heel pril,maar ik voel me zooo zwanger hahaha. Dit heeft zo moeten zijn denken wij en toeval bestaat niet. Enne,dankje,tis al gelukt met mijn banner!
Dat is pas een "eigenwijs" eitje haha...die trekt zn eigen plan Vind t wel heel mooi om te lezen dat jullie er hartstikke blij mee zijn ondanks geen kinderwens meer (neem aan dat dat de reden is van de sterilisatie )