Al zou ik de rest van mijn leven naast die vent moeten wonen ik had hem heel duidelijk verteld wat voor een gore Klootzak het is, echt serieus zulke mensen verdienen geen respect of vriendelijkheid ... Ik draai bij hem toch ook zijn nek niet om omdat hij me zo irriteert ... Wat een malloot ... Ik zou zeggen PB me ff zijn telefoon nummer dan zal ik hem ff duidelijk vertellen wat ik van die vent vind en voor politie spelen, kijken wat meneer dan doet !:x
dan ben je dus echt ziek in je hoofd he! als ik jou was zou ik er idd achteraan gaan. en hem misschien ermee confronteren, als je dat kan.. of je man t laten doen. maar je moet er zeker werk van maken! succes
Ongelovelijk dat mensen tot zoiets in staat zijn!!! heel jammer dat die eend al opgehaald was, ik was denk ik met eend en al bij hem aan gaan bellen, en desnoods naar de politie gegaan! Politie zal er weinig mee doen, onze kat kwam met een opgesneden buikje thuis (was echt gesneden volgens de dierenarts, wond was te "netjes" voor een ongeval, en een aantal organen waren ook gesneden ) Maja, je doet dan aangifte van vernieling van eigendom, en ze doen verder niks, zelfs niet als je een vermoeden hebt van wie t heeft gedaan (in ons geval dan) zucht.. dieren zijn zo verdomd machteloos!
Je moet hier werk van maken hoor! En inderdaad zoals hier boven al gezegd is: Ik zou met eend en al bij hem aanbellen en hem confronteren met datgene wat hij gedaan heeft. Wat een belachelijke idoot zeg. Bah!
jezus ben gewoon geschokt en erg boos:x denk dat hij super blij moet zijn dat hij niet onze buren is want had hem wat aan gedaan zeg wat een debiel zeg whaaaaaaaaaa wat ben ik daar pist over zeg die gast spoort niet ik had ook zeker de politie gebeld doen die niks had ik het zelf opgeknapt met de mededeling dat ze dadelijk een vent van de stoep kunnen schrapen o jezus waar blijft het respect voor die arme beestjes:x:x
Waaaat ?!?!? Jullie kat met een opengesneden buikje ??? Nog zo'n ziek persoon ! Hoeveel van die gekken lopen er rond Is jullie kat weer in orde ? Heb net de politie gebeld. Ze kunnen er niets aan doen, zeggen ze. Zeker als er geen bewijs is. Ze hebben alleen melding gemaakt. Als er dan meerdere meldingen komen over dezelfde persoon voor dit soort zaken, dan wegen die zwaar mee. As. weekend gaan de buren op vakantie en dan komen ze de sleutel afgeven... Dan ga ik ze vragen of zij weten wat er toch met dat leuke eendenstelletje is gebeurd... Als ze dan zeggen dat ze dat niet weten, dan ontplof ik, denk ik. Als ze eerlijk vertellen wat er is gebeurd, dan zie ik nog wel wat ik doe.
@went, tja zieke mensen idd!! Nee katje hebben we in moeten laten slapen, was geen redden meer aan (5% overlevingskans na operatie) Zal jullie de details verder besparen, t beestje was iig zwaar mishandelt ongelofelijk dat hij uberhaupt nog naar huis heeft kunnen "lopen"... Je hebt groot gelijk als je dan ontploft!!! ik zou me niet eens tot dan in kunnen houden!!
Oh jeetje wat vreselijk!! Krijg er kippenvel van . Ik zou ook gewoon de politie bellen hoor! Vind het zo jammer dat hier geen "Animal Cops" is.. net als in Amerika.. Mensen moeten hier echt voor gestraft worden!!
Wat een verschrikkelijk mens is jouw buurman :x een monster is hij! Inderdaad aangifte doen, ook al is de eend weg, dan weet de politie er iig al vanaf voor als het nog een keer gebeurd. Met dit soort mensen is het eerst een dier wat irriteerd, maar wat komt daarna?
Je hebt de politie al gebelt dus, goed zo! Waarom ga je nog op hun huis passen? Ze konden het hier echt bekijken hoor! Ik zou ook niet langer wachten met een confrontatie, dan vreet je jezelf alleen maar op. Maar het is makkelijk praten denk ik
Ik zou denk ik niet eens de confrontatie aan kunnen gaan, zo boos zou ik zijn, sta niet voor mezelf in dan. Denk dat ik alles op papier zou zetten en in hun brievenbus zou gooien.. incl wat wit poeder ofzo...
Meid wat vreselijk! En dan nog te bedenken dat eenden voor het leven bij elkaar blijven... mannetje blijft dus helemaal alleen achter. Wat een rotvent! Net zoals velen al zeggen... je kan en mag best de politie waarschuwen, ook al heb je geen "bewijs" meer. Ze gaan je klacht zeker en vast noteren en zo heb je al wat voeten op de grond wanneer er nog een keer zoiets voorvalt. Wij hebben het hier ook meegemaakt... een slager die 2 huizen verder woont heeft op een avond een egel doodgemept met een spade. Ik heb alles gehoord (het beestje schreeuwde écht...) Heb ook meteen de politie gebeld, ze zijn eerst in de weide achter z'n huis de egel gaan zoeken en hebben hem dan geconfronteerd met zijn daad. Hij heeft echt een heuse waarschuwing gekregen (want egels zijn dan ook nog eens bedreigd). Dat voelde wel goed, zo had ik toch nog IETS kunnen doen voor het arme beest. Verder verdenk ik hem ervan katten uit de buurt te vergiftigen, vorig jaar vond ik mijn àllerliefste rode kater op onze oprit... helemaal stijf, ogen open en schuim op z'n mond.:x:x:x Er zijn al meerdere katten "verdwenen"... Zulke mensen zijn gewoon rotslecht. Maar laat het hier niet bij meid! Als iedereen zo'n mensen hun gang laten gaan wordt het alleen maar erger en ernstiger, want dan kunnen ze gewoon lekker verder met hun moordpraktijken. Vreselijk. Liefs
Alles wat hierboven staat sta ik achter, wat een walgelijk iemand. Ik had hem er direct al mee geconfronteerd vandaag. En die sleutel zou die mogen houden, met zulke mensen wil ik niets maar dan ook niets te maken hebben
Heb trouwens net even op een rijtje gezet wat er hier bij ons de voorbije jaren allemaal al voorgevallen is... om maar te tonen hoe dingen escaleren; - "butcher" slaat egel dood met spade - onze jongste poes komt thuis met een gestroopte staart... en een diepe snee in haar buik. dierenarts zegt dat dit geen "ongeluk" kan zijn - oudste poes al 2 keer 3 weken spoorloos geweest, elke keer GELUKKIG teruggevonden, één keer kwam ze luid miauwend naar me toe rennen, graatmager! We vermoeden dat ze die keren ergens opgesloten gezeten heeft maar weer kunnen ontsnappen is of vrijgelaten is omdat ze maar niet wilde sterven van de honger? - Rode kater komt thuis met een grote snee in z'n rug. Ook weer een propere snijwonde. - Rode kater ligt dood op onze oprit, vergiftigd volgens dierenarts. Ik kan maar één ding zeggen, wees blij dat je geen échte huisdieren hebt met zo'n beul in de buurt, want dan had je waarschijnlijk ook al zo'n dingen meegemaakt. En ik weet één ding; zo lang we hier wonen neem ik NOOIT nog een kat. En hoop ik dat degenen die we hebben veilig blijven.
Ik snap echt niet dat mensen tot zoiets in staat zijn. Bah :x Hier laatst ook al een kat levend opgesloten in meerdere vuilniszakken. Ook nog een hoop verf ingekieperd, zodat het beestje zeker zou stikken... :x