Eendenmoordenaar...

Discussie in 'De lounge' gestart door WenT, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Gadverdamme , zo'n mensen zou ik echt het leven zuur gaan maken , iedere dag een emmer stront over de heg gooien , zou ze leren stelletje geobserdeerde debielen :x

2. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Dat verhaal van dat egeltje... :$ Met een spade... :x

:D Helaas hebben mijn buren geen e-mail... was anders nog best aanlokkelijk om hier zijn mailadres te posten :D

Maareh... ja klopt, ik moet het gaan zeggen... vind het alleen toch lastig hoor... Voor hetzelfde geld hebben we straks dus een burenruzie... Ben het helemaal met jullie eens hoor, ben ook woedend... maar is toch wel moeilijk als je ernaast woont.
    Had het namelijk ook helemaal niet van ze verwacht. Zo zie je maar weer... uiterlijke schijn bedriegt behoorlijk.

"Nette buurtbewoner, blijkt dierenmoordenaar"...

Dank voor jullie reacties... blijkt maar weer dat er gelukkig nog veel dierenvrienden zijn die er hetzelfde over denken. Ga dadelijk de Dierenbescherming ook bellen. Misschien kunnen die wat meer doen ?

Pffff... confrontatie volgt nog... misschien vanavond even moed verzamelen dan maar... I'll keep it posted...

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zijn nek omdraaien in een zak stoppen en dumpen :x wat een grote eikel zeg bah...

4. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Pffff ik moet eigenlijk niet dit soort berichten lezen want dan ben ik er de rest van de week beroerd van. Waarschijnlijk was ik hem aangevlogen! Heb ik al eens een keer gedaan met dierenleed, kan me dan niet inhouden. Ik wordt echt woest van dit soort mensen!!

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zo heb ik eens meegemaakt in Turkije op vakantie dat een stel NL jongens een zwerfhond letterlijk dood aan het schoppen waren , beestje was blind en broodmager , ik ben toen echt compleet door het lint gegaan waardoor die jongeren gelukkig ophielden en wegliepen maar als ik geen actie ondernomen had was dat beest gewoon doodgeschopt , bah :x

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

oh, ik kan hier echt niet tegen... Ik vind dit zooo zielig allemaal :(

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    WenT... als je het moeilijk vindt om hem in levende lijve onder ogen te komen kan je hem ook best een brief schrijven vind ik!
    Gewoon aangeven dat je GEZIEN hebt hoe hij je bezoek-eend vermoord heeft, hoeveel verdriet je hiervan hebt omdat je echt genoot van het feit dat die eenden je tuintje bezochten etc.
    Zou gewoon heel eerlijk zijn en een beetje op z'n gevoel proberen werken, kan helpen.
    Ook aangeven dat je dit niet zo laat, en dat je als dierenvriend wel genoodzaakt bent om de dierenbescherming op de hoogte te stellen...?
    Succes hoor :(

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    O wat erg...zo zielig...
    sterkte ermee maar hier moet echt wat aan gedaan worden!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan bel je de politie toch

10. Lien88

Lien88 Niet meer actief

WenT; ik snap wel dat het lastig is voor je, maar je ziet aan de berichten hierboven dat mensen ook in staat zijn om andere dieren die in gezinnen leven pijn te doen. Dieren die geliefd zijn door het hele gezin. Of die voor sommige mensen misschien net zo geliefd zijn als een kind, omdat ze niks anders hebben...

Voor die eend kan je niks meer doen, maar wel voor de andere dieren in de buurt. Als hij het al doet bij een eendje die hem niet eens echt lastig valt, hoe reageert hij dan bij beesten die vaker zijn tuin inkomen, zoals katten?

Voor die beestjes en hun baasjes moet(!) jij nu ingrijpen!!!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    OMG, ik zit dit echt met tranen in mijn ogen te lezen! Ik ben ook een echte dierenvriend, heb 4 katjes en 2 hondjes.

Heb laatst iemand gezien die makkelijk kon remmen die zo over een duif heen reed. Duifje helemaal in een shock vreselijk aanzicht! Mijn man is toen woest achter die dierenbeul aangegaan en heeft hem flink de waarheid gezegd bij het stoplicht. Die man wist niet hoe snel hij weg moest komen.

Heb het duifje daarna maar van de weg geplukt, want je laat z'n diertje ook niet liggen om plat gereden te worden.

Zo ook bij ons in het boeren weiland 3 dode katjes aangereden... VRESELIJK!!!

Wat is dit ontzettend gruwelijk en onmenselijk! Hoe kan je dit nou z'n onsculdig diertje aandoen? Oooo wat onwijs vreselijk is dit..... Dat arme diertje zeg. WAt een hufter, kan je hem niet aangeven bij de dierenbescherming?

Bah, sommige mensen vergeten dat dieren weerloos zijn, geen verweer kunnen geven en ook KINDJES kunnen hebben.... Stel ze had nu een kindje dan had die ondervoed geraakt.

En het ergste is: eenden zijn trouw aan elkaar dus het mannetje zal zich rot zoeken.

Ik zou die vent echt helemaal de ***** in slaan (sorry). Bah dit maakt me onwijs verdrieitg....

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wat een walgelijke mensen zijn er toch op deze wereld...:x
    word er verdrietig van...

ik zou hem hebben aangevlogen dan maar burenruzie..

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    JEZUS wat een akelige buurman heb jij zeg, dit is toch niet normaal voor woorden meer!! Echt zielig zeg!

ik zou er toch proberen werk van te maken hoor, idd stel dat je dochter daar iets flikt..:$

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een stomme buurman. Je zou bijna die buurman de nek omdraaien. (maar dat doen we maar niet;))

Ik denk dat ik mijn verhaal gewoon zou doen bij de politie. Alleen loop je dan wel het 'gevaar' dat de buren dan vermoeden dat jij erachter zit die de politie heeft ingelicht.

Sterkte.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik snap dat je bang bent voor een burenruzie maar ana de andere kant kun jij ze nog normaal in de ogen kijken nu je weet wat ze gedaan hebben? Ik zou in iedergeal de dierenbescherming bellen.

Ik word hier zo kwaad van snap niet dat er zulke gestoorde mensen rondlopen:x
    Word er misselijk van.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pfff.. Wat een enorme klootzak zeg!!!
    Wat een idioot!!
    En al die andere verhalen over katten enz :( echt misselijkmakend!!!!
    Die mensen zou ik toch wel zo graag de waarheid willen vertellen en laten voelen!

Ik snap alleen echt NIET, dat je hun nog de sleutel langs laat brengen omdat ze op vakantie gaan.
    Komop zeg!!
    Ik had 10 keer liever een burenruzie, dan 'bevriende' buren die dieren mishandelen en vermoorden.
    Bah, ik stond erbij en ik keek erna!
    Mooi niet.

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hé bah!! Wat een naar verhaal. Ik zou je buurman goed de waarheid zeggen. Snap niet dat je nog op zijn huis wil passen.

Hier hebben we ook vaak een koppeltje eendjes en jonkies in de tuin.....gezellig vind ik het.

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Misschien kan je tijdens hun vakantie alle beestjes uit de tuin jagen?

Pff... naief mag je me wel noemen ja. ;)

19. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    wat een ongelofelijke &!$&* ik ben zelf helemaal gek van eenden!
    en kan niet geloven dat er zulke zieke geesten rondlopen!
    ik sta zelf iedere dag langs de sloot om de eneden met hun kleintjes te voeren! en vandaag nog van die klote kinderen weggestuurd die een eenden nest overhoop wouden halen en de eiren jatten!
    ik kan daar zelf niet met mn kop bij komen hoor!
    ik zou zeker aangifte doen van dierenmishandeling!
    dan maar buren ruzie! tegenwoordig heb je van die mooie programma's als bonje met de buren!wet gelijk heel nederland dat jouw buren dierenbeulen zijn!

20. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een gestoorde idioot die vent zeg, poeh ik had het wel geweten als het mijn buurman was geweest! Ik had aangifte gedaan van dierenmishandeling en hem sowiezo nooit meer aangekeken. Want als je zoiets doet dan ben je nog geen stuiver waard.:x:x:x:x

Deel Deze Pagina