Eendenmoordenaar...

Discussie in 'De lounge' gestart door WenT, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Dat is zeker zo.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik eet ook gewoon vlees maar ben wel gek op dieren. Maar vind er heel veel verschil in zitten of een dier word gedood voor zijn vlees of dat mensen gewoon zomaar dieren doodmaken om niets. Wij eten trouwens wel zoveel mogelijk biologisch vlees en scharreleieren etc, zodat de dieren toch een goed leven hebben gehad. Mijn buurman is jager, absoluut niet mijn ding. Enige wat hij dan wel doet is de dieren daarna opeten. Laatst hadden de andere buren een duif aangereden, op slag dood maar wel helemaal intact. Die heeft hij toen ook opgegeten... tja beestje was toch al dood.

Niet dat ik het zelf zou kunnen, brrrrr.

3. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje wat een akelige man zeg!

Ik heb een gezien hoe onze oude buurjongen zijn hond in elkaar trapte, en hij zag dat ik het had gezien. :$ Hij keek ook heel betrapt, maar ik durfde niks te zeggen, ik was hoogzwanger van ons zoontje. Misschien maar goed ook, een week later is hij een politieagent te lijf gegaan met een mes en hij heeft toen nog lang in een inrichting gezeten, daarna nooit meer iets van gehoord. ;)

4. vind je niet dat dit een beetje te is? Je hebt hem de eend niet zien dood maken,voor hetzelfde geldt is er heel wat anders gebeurd.

En vind dat als je wat had willen doen,je dit gelijk had moeten doen! Gelijk de buren confronteren en niet 1a2 dgn wachten.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @wenT, het woerdje is zeker op zoek naar z'n vrouwtje, eenden blijven voor altijd bij elkaar, zijn helemaal monogaam. Dusja... die is nu echt z'n levensgezel kwijt.

Vegetariër? Ja! Maar dan nog, daar gaat het hier helemaal niet om.

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Een beetje te?? Neen, zeker niet.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een eend doodmeppen is een beetje té

Ik snap best dat mensen eerst niet weten wat ze moeten doen en ze bang zijn om dit aan te geven, je leeft namelijk wel naast diegene.

8. Ik wel! Ze heeft hem de eend niet zien neerslaan! ze heeft nix gezien alleen aannamens...ik keur het niet goed als hij het heeft gedaan alleen er zijn geen bewijzen.

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ooh jeetje zeg, wat een vreselijk verhaal... Ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent!!!
    Wat een halve gare buurman zeg. Lijkt me voldoende bewijs toch? Een eend breekt niet uit het niets zijn nek.
    Tja, je hebt nu geen bewijs meer, maar een telefoontje naar de politie zou geen kwaad kunnen. Al maak je er maar melding van, dan is er bij een eventuele volgende keer (hoop van niet!) al iets bekend over hem...
    Sterkte meid...

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ josianne; Heb je de beginpost wel goed gelezen??

Nou sorry hoor, maar als dat geen bewijs is dan weet ik het ook niet meer.

--> Wij waren vroeg naar bed gegaan en lagen nog een film te kijken, toen ik ineens een hoop kabaal hoorde... Een gedempt gekwaak en wat luide tikken. En toen niets meer.
    Ik ben uit het raam gaan kijken en zag de buurman met een vuilniszak heel sneaky langs komen lopen. Even later liep hij zonder zak terug naar huis... Ik stond helemaal te trillen... het leek wel een akelige film ! Mijn man is toen gaan kijken op het veld waar de buurman heen was gegaan en zag de vrouwtjes eend, met een geknakt nekje in het gras liggen...

--> De buurman had wel eens gezegd dat "die smerige eenden maar uit zijn tuin moesten blijven, want hij zou 'm kapot slaan". Waarop wij elkaar vreemd aankeken en de buurman gauw zei dat het een grapje was.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan het altijd melden...

12. Ik doe niet flauw!

dit is wat in haar verhaal staat:
    Tot die vreselijke avond eergisteren dus...
    Wij waren vroeg naar bed gegaan en lagen nog een film te kijken, toen ik ineens een hoop kabaal hoorde... Een gedempt gekwaak en wat luide tikken. En toen niets meer.
    Ik ben uit het raam gaan kijken en zag de buurman met een vuilniszak heel sneaky langs komen lopen. Even later liep hij zonder zak terug naar huis... Ik stond helemaal te trillen... het leek wel een akelige film ! Mijn man is toen gaan kijken op het veld waar de buurman heen was gegaan en zag de vrouwtjes eend, met een geknakt nekje in het gras liggen...

Nergens staat dat zij een eend uit de vuilniszak zag hangen van de buurman.Dan zou ik ook aan telefoon met de politie hangen.Alleen vind ik niet dat ze een bewijs heeft.

13. Kijk dit vind ik ook! Melden oke,ook al vind ik dat ze gelijk had moeten bellen of hem ermee confronteren met d'r man naast d'r...ofso.
    Maar geen eendenmoordenaar noemen terwijl er een kans is van niet.

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik ga hier verder niet op in. :)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als ik geschreeuw en gekrijs bij de buren hoor en zie vervolgens iemand strompelend weghinken bel ik ook de politie ondanks dat ik voorderest niets gezien heb.

Als ik een klap hoor en ik zie 2 gasten ergens iets doen bel ik ook , al heb ik geen bewijs.

Bellen kan geen kwaad.

16. Oke hier heb je wel gelijk in... alleen vind ik eendenmoordenaar zo'n groot woord.;) vandaar mijn eerdere reactie's.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    semi-eendenmoordenaar dan

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @devilschase... precies. Door die mentaliteit zijn al vele vermijdbare ongelukken gebeurd...
    Mag er niet aan denken dat ik bv de buurvrouw hoor schreeuwen en doen, dat ik denk "Nou, dat is geen bewijs dat er écht wat is" en dat ze dan later ernstig mishandelt blijkt etc.
    Ahja. Kop in het zand he

19. Maar dat heb je niet gedaan.....
    Ik vind gelijk aan de bel trekken of niet zeuren...
    Je kan er nix meer aan doen,je had de politie toch gelijk moeten bellen.en niet eerst wat komen schrijven op de forum.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bah wat een naar verhaal zeg!
    Sommige mensen sporen echt niet :S!

Deel Deze Pagina