Voor wat voor fantasie figuur was jij bang vroeger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ehm de 'bullebak'. Werd me wijsgemaakt dat die in sloten ed zaten en als je daar te dichtbij kwam.. kon je zo meegegrepen worden door de bullebak. Brr *huiver*..
     
  2. Niet meer actief

    ik voor de kinderlokker

    maar ik kwam er later pas achgter dat het geen verzonnen spook was maar dat zoiets echt bestaat
     
  3. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    ik werd ook bang gemaakt door een Kinderlokker, We wonen toen nog dicht bij het bos..!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    groene mannetjes, tussen de muur en mijn bed hahahahahha
     
  5. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Plaag geest van Bassie en Adriaan :oops: vond hem echt doodeng
     
  6. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    het gekke bekke mannetje haha, mijn moeder zij altijd dat als je gekke bekken trok naar 12 uur snachts dat dit mannetje er voor zorgde dat je vooraltijd dat gezicht bleef houden. ik was er zo bang voor dat ik het niet durfde te testen haha.
     
  7. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    sinterklaas :bloos:
     
  8. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    Krokodil onder mijn bed. En dan aan mijn broertje vragen of hij wilde kijken omdat ik mijn bed niet uit durfde, en dat deed hij altijd voor me. Lief he!

    groetjes, lidwina
     
  9. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Lach niet, maar ik was altijd bang voor die kwal van Alfred Jodokus Kwak...

    Mijn broertje was altijd bang voor Boemannen, en toen stond er ooit een beschrijving van in een kinderboekje, een lange zwarte man met een wit pak aan in het bos op zoek naar kleine kinderen...

    En toen waren wij een keer in het bos met mijn oma m ja je raad het, liep daar een zwarte man met witte kleren aan met zijn kinderen.
    Hij heeft weken nachtmerries gehad...
     
  10. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik was bang voor E.T :)
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    :) :) Leuk dit topic.

    Ik was vroeger als de dood voor de hulk en zwarte piet, als ik één van beide zag was het hard gillen en huilen en ergens achter wegkruipen.
     
  12. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik was vroeger echt heel erg bang voor zwarte piet... Weet niet waarom... Maar ik kan mij nog wel herinneren dat ik er altijd om ging huilen.
     
  13. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik was altijd bang voor Chuckie :) '
    Als ik hem nu zie, denk ik "wat is ie nep zeg"
     
  14. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    chuckie.... ja brrrr....durf nog steeds mn ogen onder de douche niet dicht te doen...haha :)
     
  15. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hee, precies dezelfde hier!Altijd eerst met één teen hengelen, als ie dan niet beet kon ik mijn bed voorzichtig uitstappen, hihi
     
  16. Bloempjes1313

    Bloempjes1313 Actief lid

    21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Toen ik heel klein was toen was ik altijd bang voor bert en ernie :D

    Ik had 2 van die knuffel beren van bert en ernie en die stonden boven op mijn kledingkast.
    Als het donker was dan gaven de witte ogen van ernie licht , dat vond ik zo eng !

    Wel lachen :D als ik er zo aan terugdenk hihi ...
     
  17. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik was altijd bang voor heksen en geesten
     
  18. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    ik was eigenlijk nergens bang voor geweest ik keek ook al op jonge leeftijd horrorfilms ben nog nooit iets tegen gekomen wat ik echt doodeng vond :( maar als ik de engste moet kiezen dan kies ik uhm een reus :) mijn zusje was altijd bang voor inbrekers ik kon haar daar helemaal gek mee maken ik moest ook altijd gelijk met haar naar bed :) en als eerst de trap op :rolleyes:
     
  19. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    in mijn jeugd woonde ik op een klein dorp en aan het einde van onze straat had je een grote boomgaard, toendertijd was dat in mijn ogen (7/8 jaar) natuurlijk een gigantisch groot bos 8-[ 8-[ en in dat bos liepen.......... jaaaaa, je raad het natuurlijk al, "DE KINDERLOKKERS" gelukkig was ik niet de enige die bang was, want al mijn leeftijdsgenootjes waren bang daarvoor en wie die onzin toen verzonnen heb is nog steeds niet duidelijk maar de eigenaar van die boomgaard had in ieder geval nooit last van kinderen op zijn terrein :) :) :)

    en toen ik een jaar of 12/13 was, kwam de film poltergeist uit en iedereen had het daarover, dus wilde ik hem ook zien maar mijn ouders vonden dat niet zo geschikt dus ben ik stiekum heengeweest, in me uppie. :rolleyes: :rolleyes:
    nou, dat heb ik geweten ook......... heb wekenlang niet alleen durven slapen en raakte vreselijk in paniek :pale: :pale: als de tv op sneeuw stond. (ja, dat had je nog in die tijd, dat er 's nachts echt niks op tv was als alleen maar sneeuwbeeld)
     
  20. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik was doodsbang voor 'de man in de zwarte cape' die hier zogenaamd door het dorp waarde.. :rolleyes:
    Het was een soort kinderlokker, zo deden de verhalen de ronde.

    Grote onzin natuurlijk!
     

Deel Deze Pagina