Ik zag hier een reclame van.. en kan me nauwelijks voorstellen dat mensen hier aan mee willen doen (maar je hebt overal mensen voor natuurlijk). Ik vind het te gaar voor woorden :')
Mijn man zei gisteren ook al "Dat ga je toch niet menen". Die was ook al net zo verbaasd als mij, wat een vreemd idee voor een programma!
Pfff....alles voor de kijkcijfers. Dit is toch van een niveau... Nou, heb er gewoon geen woorden voor!
Zon programma bestaat al op tlc. mannen vrouwen die nog maagd zijn om verschillende redenen. Of het is er nooit van gekomen of je wilt wachten op de waren en/of dus eerst getrouwd zijn . De koppels die gaan trouwen worden gevolgd en de dag na huwelijksnacht ondervragen over wat er allemaal is gebeurd, was het volgens verwachting etc. Sommige worden gevolgd met de zoektocht naar de ideale man/vrouw om te worden ontmaagd. Het zijn niet altijd jonkies. Sommige deelnemers zijn al 50+
Als je maagd bent omdat je niemand op durft te pikken in de kroeg, durf je dat natuurlijk wel te vertellen op tv
Gaan ze van tevoren hun vlees ook "keuren"? Dus onderzoeken of iemand inderdaad ook werkelijk 100% maagd is?
Wat dacht je dan van dat rtl4 programma waarin mensen met iets gênants niet naar de ha durven te gaan... Maar vervolgens wel hun scheefgegroeide en beschimmelde schaamlip aan de camera laten zien... Haha, dus... Er zullen vast wel kansloze mensen zijn die zich gaan aanmelden haha