Eerste ongi na stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Ilja, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik ben gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden.

Ik ben al 3 keer in ronde 1 zwanger geworden (2x mk en daarna onze Soufian) maar nu is het niet in ronde 1 gelukt en ik ben maandagavond ongesteld geworden.

Maar ménsenkinderen,......wát een hoeveelheden ! Ik kan me niet herinneren ooit zo erg ongesteld te zijn geweest (ben vanaf mijn 15e aan de pil). Het lijkt wel dweilen met de kraan open, zo erg.
    Is dat nu omdat het een "echte" menstruatie is en is hij anders altijd onderdrukt geweest door de pil ?

Pfffff. Hopelijk is het snel over en kunnen we voor ronde 2....

2. Niet meer actief

Mijn ongie was ook heeel erg na het stoppen met de pil daarna als je eigen cyclus weer opgang komt word het allemaal weer normaal hoor!

Groetjes ;)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik ben bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
    Had voordat ik de pil slikte ook heel erg veel, en moest bijna om het uur naar het toilet.
    Is dat bij jou ook zó erg?

4. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    het is normaal dat je eigen menstruatie erger is dan het ontrekkingsbloeding (van de pil)

je moet je niet direct zorgen maken. hopelijk ben je snel zwanger

5. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ja, zó erg is dat bij mij ook.
    Ik heb tampon en maandverband in, het blijft maar komen.
    Alsof ik al die jaren met de pil in moet halen, haha !
    Hopelijk is het snel over.

Liefs
    Ilja

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @ Ilja,

Jee wat vervelend! ken het gevoel wel een beetje hoor.
    Bah zeg alsof je er niks tegen kunt doen he?
    De hele dag op de wc uitlekken is ook geen optie haha

Nou succes ermee! En hopelijk is het hierna snel raak!

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik ben ook voor het eerst ongi na het slikken van de pil en het is inderdaad heftiger. Heb trouwens wel het idee dat het gewoon heel goed voor je lichaam is om weer eens 'natuurlijk' ongi te zijn...ziet er nl heel anders uit dan toen ik nog aan de pil was!

8. Niet meer actief

Helemaal mee eens.. na 4 jaar pil werden mijn bloedingen ook steeds minder tijdens de stopweek dat vond ik ook maar raar eigenlijk!

9. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Ik ben in maart gestopt met de pil. 13 maart 'ongesteld' geworden (nog van de pil). Maar het is nu een maand later...en er is nog niets.
    Hoe lang kan het duren voordat je menstruatie weer op gang komt?
    Ik heb gelezen dat de verschijnselen van het ontpillen lijken op zwangerschapsverschijnselen. Die verschijnselen heb ik ook (gehad). Heb al test gedaan (enthousiasme!), maar helaas negatief.
    Weten jullie nog hoe lang het duurde voordat je weer normaal ongesteld werd?

LiesEd

10. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Dat heb ik ook LiesEd, ik ben eind februari gestopt met de pil en zit nu op cyclus dag 33. Ik heb ook last van zwangerschapsverschijnselen, en ook bij mij gaf de test (op dag 29) niet zwanger aan. Natuurlijk hoop ik nog dat ik zwanger ben, maar ik denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek aan het houden is ofzo ;) .

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het kan jammer genoeg heel lang duren. er lopen hier zat forummers rond die al maanden wachten op hun ongi. het zal er wel bij horen denk ik..

12. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ja inderdaad, ik denk het ook hoor. Al voel ik me wel anders, maar dat zal wel door het ontpillen komen denk ik.

Deel Deze Pagina