vraag over menstruatie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door joyce26, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo ik heb een vraag wat betreft me menstruatie en hoop dat jullie me kunnen helpen
    ik ben vorige maand netjes ongesteld geweest en zoals altijd flink heftig om de 2 uur super plus tampon verwisselen dat is normaal bij mij maar ik ben toen weer netjes optijd met de pil begonnen ondanks dat bleef ik wat bloed verliezen dan was het bruinig dan weer helder rood dan hele dag niks en s avonds begon het weer toch gewoon de pil door blijven nemen tot deze stopweek moet ook vermelden dat ik 4 dagen diaree heb gehad.

nu komt mijn vraag ik verlies nu weinig tot geen bloed kan het af met een inlegkruisje en zelfs daar zit vrijwel niks op soms met afvegen iets maar dat is dan meer licht rood/oranje dit is al de 2de dag het had nu dus echt heftig moeten zijn maar niks is minder waar heb zelfs totaal geen krampen en voel me eigenlijk goed op vermoeidheid na maar dat kan door het weer komen.

wie heeft dit ook weleens gehad? en is het verstandig om zondag als het dan nog niet doorgebroken is toch maar een testje te doen?

bedankt joyce

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Joyce,

Het kan best dat je cyclus een beetje in de war is, dat gebeurd ook weleens tussendoor bij pilgebruik.

Ik zou wel nog even een test doen voor de zekerheid, zeker omdat je ook een paar dagen diaree hebt gehad.

Heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi,
    dankje voor je reaktie en ik wacht morgen nog af en als het dan nog hetzelfde is of minder ga ik zondag maar een testje ertegen aan gooien just to be sure.

als het zo zou zijn is het niet erg want na deze menstruatie zou ik toch stoppen met de pil zou alleen iets eerder zijn dan verwacht ik laat het iedergeval weten.

groetjes joyce

4. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik zou wel nog even een test doen voor de zekerheid, zeker omdat je ook een paar dagen diaree hebt gehad.

Heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

hier sluit ik mij bij aan. vermits dat je die normaal heel hevig hebt en nu niet. kan het zijn dat het prijs is. ook omdat je diarree hebt gehad, wat de werking van de pil kan verminderen.

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi bedankt voor je reaktie maar de test was negatief alleen heb ik helemaal geen bloedverlies meer gehad sinds gisteren het is dus 2 dagen echt super weinig geweest zonder krampen of iets dit terwijl ik normaal gesproken echt leeg loop en om de 2 uur een nieuwe tampon moest gebruiken snap er niks van.

groetjes joyce

Deel Deze Pagina