Eenheden gonal f bij pcos en icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Help85, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Kan dus nog alle kanten op, maar wel hoop houden hoor, vast niet alle kleintjes doen mee. Meestal als een paar de groei te pakken hebben (en ze groeien bij jou wel aardig gelijk nu) nemen die wel alle hormonen tot hun.

Als het bij dit aantal blijft zou het een mooie opbrengst zijn, spannend hoor!

Ik moet maandag maar ik voel nog amper wat en bovendien ben ik een slow starter.. dus we zullen wel zien.

Succes met die 3 liter water.. pff ik drink elke dag anderhalve liter en ik heb daar al moeite mee!

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja ik blijf idd wel hoop houden. Ik voel me verder ook wel goed behalve soms zware buik. Maar wist idd niet dat de grote alle hormonen pakte dus dat geeft nog extra hoop.

Dus bij jou ook spannend! Het is volgens mij de 1e keer ook een kwestie van de juiste hoeveelheid vinden.

Heb jij ook pcos? Laat je even weten wat de uitslag van maandag is?

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook pcos.
    Ik heb puregon in 100 eh gespoten, een jaar lang bijna.

Ik had toen bijna altijd 2 tot 3 eitjes en een enkele keer 4/5 en een keer 1.

Zodra er wat grote boven de 12mm zaten zag je dat de rest wat achterbleef en zelfs gingen krimpen, en dat de grotere dan een groeispurt kregen.
    Dus ik zou zeker hoop houden.
    En dat de grote nu rond dezelfde afmeting zitten is ook erg gunstig!

Ik laat het weten maandag! Jij ook?

Ik heb wel zo nu en dan wat stimulatiepijn, ben zo benieuwd of er al wat boven de 10mm gaat zijn maandag!

4. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Bij veel vrouwen is 75 gonal f genoeg voor prachtige eitjes. Ik reageer heel slecht en zijn er na 6 rondes nog niet achter welke eenheden ik nodig heb. Ik heb de afgelopen 3 dagen zelfs 225 gespoten. Nu zit ik weer op 187,5. Dus het is echt niet te zeggen. Helaas is het gewoon echt uitproberen. En dat betekend soms ook dat er rondes afgebroken moeten worden wanneer je overstimulatie hebt of te lang aan het stimuleren bent zonder reactie. Succes!

5. limburger

limburger Niet meer actief

Hoe gaat het bij jou met de follikels?
    HvdSande

Deel Deze Pagina