Hoi, Mijn zoontje is volgens mij verkouden, verder is hij er goed aan, geen koorst, alleen een snotneusje. Hij drinkt en slaapt goed en is verder vrolijk. Maar nu hebben wij een verjaardag vanmiddag, kan ik hem evengoed meenemen? Ik denk van wel, hij gaat daar toch naar bed (als hij wil slapen tenminste ) Maar ik weet niet of ik nu hiervoor al de dokter moet bellen ivm die mex. griep en alles.
Ik zou hem meenemen, en dit klinkt niet echt als mex. griep. Mijn zoon snottert al weken maar ik neem hem gewoon mee als ik op visite ga. Anders wordt mijn wereldje wel erg klein
Ja dat is ook zo. Hij is er verder goed aan, ik merk niets aan hem. Behalve dat hij opeens 's nachts weer wakker wordt.
Wat goed helpt in de nacht is een gesneden ui naast zijn bed. Mijn zoon krijgt dit momenteel 's nachts en heeft hierdoor meer lucht en slaap goed door. En het snot komt er goed los door zodat het uit zijn neus loopt. en luuf op het borstje smeren en zoutoplossing gebruiken. Maar Als ik jou was zou ik mijn kindje meenemen op visite, er zullen nog vele verkoudheidjes volgen nl. en ik neem mijn zoon ook mee als hij verder vrolijk is e.d. en dat is hij gewoon op dit moment. Ik loop de hele dag met een zakdoek achter hem aan maar verder is hij niet ziek en jengelig gewoon vrolijk en speels. Wel beterschap voor je kleine! het is zo zielig voor die kleintjes he?
Sem is ook megaverkouden, maar verder wel vrolijk dus ik neem hem ook gewoon mee op visite hoor! Zijn neusje zit echt vol snot, wel zielig om te zien, gaat ie met zijn knuistjes naar zijn neus toe om te wrijven...maar het niezen ben ik niet zo blij mee, dat doet ie iedere keer net op een moment dat zijn gezicht vlakbij mijn gezicht zit en tja...hij heeft nog niet geleerd om zijn hand voor zijn mond te doen