Julia is sinds een week enorm eenkennig! Ze begint te brullen als ze andere gezichten boven de wagen of haar bedje ziet dan die van papa of mama. Ik zeg expres geen vreemde gezichten want ook als mijn zusje te snel te dichtbij komt, is het brullen en haar ziet ze zeker 3x per week. Het cb viel het ook al op,maar vonden het wel een goede ontwikkeling omdat het een duidelijk teken is van hechting en omdat ze nu blijkbaar doorkrijgt dat de wereld iut verschillende personen bestaat. Op zich prima mee te leven, maar nu begint ook het wennen bij de gastouder een probleem te worden. Ze is eerder al 3 keer geweest en dat ging prima. Er was nog 1 ander kindje op dat moment en Juultje vond het spannend, maar heeft toen prima gedronken en ook haar standaard slaapjes. Van de week is ze bijna een hele dag geweest (van 9 tot 15u) en ze heeft vreselijk gehuild, amper geslapen en ook haar flesjes gingen met moeite. Ik moet mezelf er echt toe zetten om in de komende 5 weken dat ik nog verlof heb Juul minstens 2x naar de gastouder te brengen want anders wordt het werken straks helemaal niets... Wat is jullie ervaring?