Wordt er een beetje moe van....flesje weigeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Raffel, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raffel

Raffel Actief lid

29 aug 2006
    103
    0
    0
    Hoi!

Ik heb een vraagje. Ik heb een dochter van 8 maanden en ze eet alles prima alleen heb ik een probleempje. Ze krijgt nu wanneer ze wakker wordt ergens tussen 16:00 en 17:00 haar warme eten en kleine toetjes, maar als we haar dan rond 19:00 - 19:30 haar laatste flesje willen geven weigert ze deze gelijk. Met het gevolg is dat ze in de nacht altijd komt. Op verschillende tijden maar ze komt wel. Om haar nou rond 22:00 wakker te maken vor een fles vind ik ook zoiets want dat doen we al heel lang niet omdat ze zo vast ligt te slapen.
    Gister kwam ze toevallig rond 23:00 dus hebben we flesje gegeven en dan slaapt ze tot 05:30 door. Dan weer fles en dan gaat ze weer slapen maar zo loopt het meestal niet.
    Wordt er wel een beetje gek van want ben altijd in de nacht bezig.......

Maar ik heb zitten denken en heb geen idee wat ik anders moet doen.

Jullie misschien tips ?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hoeveel drinkt ze over de dag verspreid? Misschien heeft ze liever iets vasts voor het slapengaan (nog een boterham, wat komkommer, wat druifjes - nee, niet volproppen natuurlijk) en slaapt ze dan wel lekker door. En dan kan je haar melk verschuiven naar een ander moment op de dag?

3. Raffel

Raffel Actief lid

29 aug 2006
    103
    0
    0
    Ze drinkt in de ochtend een volle fles en in de middag rond 12:00 uur ook een volle fles (180+6) al wil ze die in de middag ook nog weleens weigeren of voor de helft opdrinken dus zoveel melk drink ze ook niet....en ik heb niet meer momenten op de dag waar ik het haar anders kan geven...

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wellicht is ze te moe om haar fles op te drinken?

Wat als je de toetjes na de warme maaltijd laat vervallen en een uur na het eten dr fles geeft?

5. mirna1984

mirna1984 Lid

10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    mijn dochter heeft t ook een tijdje gehad, bij mij hielp t om het uit een bekertje te geven, dan dronk ze ineens wel. miss helpt t bij jou ook?

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Precies hetzelfde probleem hier. Ik geef sinds een paar dagen het toetje (meestal volle of turkse yoghurt) 's middags rond een uur of 3 als tussendoortje. En sindsdien drinkt hij de fles meestal wel weer leeg 's avonds.

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik deed melk direct achter warm eten aan toetje komt wel als ze ouder is :)

Deel Deze Pagina