Hoi, Voor de derde verjaardag van onze zoon zitten we te denken aan een kindercomputer. Maar de meeste (alle) die ik tot nu toe gezien heb zijn of voor piepkleine kids, of hebben zo'n heel klein schermpje. Wie weet er een leuke/goede? Bedankt!
Bedoel je zoiets als de Vtech smile? Dat is een soort wii voor kinderen en speel je op de tv. Wij overwegen die ook voor Thijmens 3e verjaardag.
Ik bedoel eigenlijk een soort los laptopje, maar wat jij noemt is misschien ook leuk. Maar dat moet je dan zelf aanzetten etc. neem ik aan, kunnen ze het zelf verder (op den duur) wel zelf bedienen?
Zo'n laptop is leuk maar vind dat persoonlijk toch voor de wat oudere kindjes. Een v-smile is een game console voor kleine kinderen. Je klikt er een spel in, knop op de console indrukken en spelen maar. De controler is groot met een soort joystick erop en een grote drukknop (is makkelijker voor kinderen te bedienen) En anders heb je ook de v-smile pocket. Idee van een soort nintendo ds maar dan groter. Ook met een stylus en scherm maar dan wel geheel vriendelijk voor de allerkleinste.