Onze dochter van ruim 10 maanden is al sinds 5 maanden extreem eenkennig. Mensen hoeven maar iets te zeggen of haar aan te kijken en het was al brullen. Mensen mogen nu wel op afstand kijken en wat zeggen. Overdag is het vaak ook veel huilen, vooral als mama even uit beeld gaat. Nu word ze s nachts steeds wakker. Als ik bij haar in de deur opening staan is het goed. Maar is dan vooral aan het lachen en klieren. Zodra ik weg ga is het weer mis. Papa is niet goed genoeg dan is het alleen maar brullen. We hebben al van alles geprobeerd. Iemand misschien nog tips? Ben ook benieuwd hoe het bij anderen ging, hoelang heeft deze fase geduurd? Natuurlijk is elk kind verschillend. Onze zoon heeft dit bijv totaal niet gehad.
Klinkt behoorlijk heftig! En dat al 5 maanden lang Helaas geen tips voor je. Dochter heeft hier (gelukkig) nauwelijks last van gehad. Maar wil je wel sterkte wensen! Hopelijk ben je snel uit deze fase!
Ik heb niet echt een gouden tip of oplossing voor je maar speel je veel kiekeboe moet haar overdag? Dan leren ze dat mama's gezicht even weg kan en ook meteen weer terug komt. Misschien helpt het.. Verder succes en sterkte het lijkt me idd erg vervelend Hopelijk gaat het snel over!
Hier ook al vanaf 3mnd ontzettend eenkennig. En het is nog steeds zo met 20 maanden. Heel irritant af en toe!