Eenmalig aanleggen bij stuwing?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door draak86, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een wolk van een dochter. Ik ben direct begonnen met flesvoeding, maar krijg nu toch pittige stuwing en lekkende borsten. Zou ik, om de druk te verminderen, niet eenmalig die kleine kunnen aanleggen om de ergste druk eraf te halen of stimuleer ik dan teveel? Of bijvoorbeeld 1x per dag zolang de stuwing zo erg is?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Naar mijn weten stimuleer je het dan alleen maar..

Even wachten en het gaat vanzelf weg.. Hier 2 dagen echt verschrikkelijk gehad.. Leker wel bakstenen.. Daarna werd het langzaam minder

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    #3 Zoe123, 25 mei 2013
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
    Ik zou het wel doen! De stuwing gaat idd na een paar dagen weg,als je baby 1x aanlegt gaat het echt niet dagen langer duren! Hoe mooi als je baby toch die eerste oh zo belangrijke voeding mee kan geven! (wie weet is het wel een natuurtalentje ;) Je zou dat idd een paar keer kunnen doen.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kreeg van de kraamhulp het advies om bij stuwing witte koolbladeren in je BH te doen. Schijnt de stuwing te doen afnemen. Bij mijn zusje werkte het in elk geval.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je kind een keer helemaal je borsten leegdrinkt dan stimuleer je de bv echt niet hoor. Maar je voelt je wel stukken opgeluchter!

Deel Deze Pagina