Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een wolk van een dochter. Ik ben direct begonnen met flesvoeding, maar krijg nu toch pittige stuwing en lekkende borsten. Zou ik, om de druk te verminderen, niet eenmalig die kleine kunnen aanleggen om de ergste druk eraf te halen of stimuleer ik dan teveel? Of bijvoorbeeld 1x per dag zolang de stuwing zo erg is?
Naar mijn weten stimuleer je het dan alleen maar.. Even wachten en het gaat vanzelf weg.. Hier 2 dagen echt verschrikkelijk gehad.. Leker wel bakstenen.. Daarna werd het langzaam minder
Ik zou het wel doen! De stuwing gaat idd na een paar dagen weg,als je baby 1x aanlegt gaat het echt niet dagen langer duren! Hoe mooi als je baby toch die eerste oh zo belangrijke voeding mee kan geven! (wie weet is het wel een natuurtalentje Je zou dat idd een paar keer kunnen doen.
Kreeg van de kraamhulp het advies om bij stuwing witte koolbladeren in je BH te doen. Schijnt de stuwing te doen afnemen. Bij mijn zusje werkte het in elk geval.
Als je kind een keer helemaal je borsten leegdrinkt dan stimuleer je de bv echt niet hoor. Maar je voelt je wel stukken opgeluchter!