Eenmalig prikpil HELP

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamaVanGi, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGi

MamaVanGi Lid

11 okt 2011
    22
    0
    0
    Ik ben nog een student en bijn afgestudeerd. Daarn
    Rotterdam
    Hallo kan iemand mij even helpen.

Ik heb 28 april eenmalig de prikpil gehaald daarna niet meer !!!
    Ik heb tijdens die 3 maanden 2x gemenstrueerd dus in mei en in juni !
    Ik ben toen daarna 3 september voor het eerst weer echt ongesteld geworden dus juli had ik mijn 2e prik moeten halen niet gedaan
    ik ben dus 3 september echt gaan menstrueren dat was 5 a 6 dagen zoals ik altijd was en best veel bloed dus wat ik van mezelf gewend ben

Voordat ik menstrueerde had ik ook gevoelige tepels! dat heb ik dus ook altijd voordat ik menstrueer ik dacht dus dat mijn cyclus dan weer normaal is maar ik ben tot nu toe niet meer ongesteld geworden !
    ik heb menstruatie krampen maar het zet maar niet door !

Ik heb 2 weken geleden een test gedaan in de middag wel ! en die was negatief uurtje daarna keek ik toch maar weer waren er 2 strepen licht maar te zien ! maaaar na een uur geld het niet meer toch en het kan een opdroog streep zijn?

En de ha vertelde mij dat ik niet hoef te rekenen op ontpillen want heb maar een eenmalige shot gehad en is de werking niet sterk en omdat ik gewoon heb gemenstrueerd geen veegje of lichtelijk nee echt menstruatie is me cyclus niet er in de war

maar begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden het is niet de bedoeling om zwanger te raken maar wilde het toch even aan 1 van de verloskundige vragen hier sorry voor he tlange verhaal hoop dat jullie me er wat meer over kunnen zeggen

alvast bedankt

2. MamaVanGi

MamaVanGi Lid

11 okt 2011
    22
    0
    0
    Rotterdam
    Oh en de volgende dag in de ochtend met mijn eerste urine heb ik weer een test gedaan en die was negatief

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0