1 weekje naar Frankrijk laatste week augustus

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door megacarls, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

We willen een weekje weg (ik heb maar 2 weken in de zomervakantie) en we zitten nu te denken aan de volgende plaats;

Vakantiepark Odalys Le Domaine des Hauts de Salavas

Iemand die even met mij mee kan kijken? Het zou namelijk de eerste keer zijn dat ik iets uitzoek (afgezien van center parcs verblijven).

Onze situatie; we willen 1 week. Niet te ver rijden, het moet in 1 keer kunnen. Dus een max van 800/900 km dachten wij. We hebben 3 jaar terug wel ruim 1000 km gereden maar dat bleek achteraf wel net een beetje ver met onze 2-jarige destijds. (heenweg ging goed, terugweg was prut).
    Kindjes; zijn tegen de tijd dat we weg willen net 6 (met hopelijk een A-diploma) en net 3.
    Ik zoek; een plaats waar we ons goed kunnen vermaken en waar je in de omgeving ook veel dingen kunt doen. Sfeervolle plaatsjes bezoeken, mooie natuur bezichtigen, naar zee (zal er hier niet in zitten) eventueel een leuke plaats op rij-afstand.
    Budget; Dit was 350,- voor een week en ik zou er nog wel wat meer aan uit willen geven (tot 500/600 totale kosten), maar als het niet hoeft dan niet.
    Weer; mooi weer zou leuk zijn. Niet teveel regen en een lekker buiten-zwem temperatuurtje.

Heb ik met bovengenoemde accomodatie echt iets leuks te pakken? Is er iemand al eens geweest? Of zien jullie toch dingen met een ervaren oog waarvan jullie denken; dat zou ik toch niet doen?

We willen trouwens voor het type huisje 4F gaan (ik geloof dat het het grootste is wat ze hebben maar ik ben geen fan van stapelbedden, vandaar.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wil je persé op een vakantiepark? Is een camping ook goed? Ik vind het park er niet heel leuk uitzien eigenlijk. Wij zitten er aan te denken om naar camping la roubine te gaan, dan wel met onze tent maar de laatste week augustus/september kost voor een mobile home 500 euro.

Deel Deze Pagina