In september is het de bedoeling dat wij met een grote groep van 13 volwassenen en 11 kinderen een weekendje weg gaan. Dus nu ben ik opzoek naar een park waarbij je meerdere chalets/sta caravans/tenten op 1 veldje hebt staan. Wie o wie heeft leuke suggesties qua parken of weet parken waar dit überhaupt mogelijk is? Alvast bedankt!
De katjeskelder heeft volgens mij ook grote huizen. Alleen vind ik de huisjes verouderd. Of ze moeten ondertussen er al wat aan gedaan hebben.
De tenten van farmcamps staan op camping de geele bosch in een kring op een groot veld met speelmogelijkheid in het midden.
Landal Rabbit hill heb je een aantal sta-caravans/chalets tegenover kampeerplekken - in 1 laantje zeg maar. Dicht bij de grote speeltuin, vooraan in het park. Erg leuk als je een combi hebt van kampeerders en niet-kampeerders.
Wij wel, maar dat is al wel 9 jaar geleden in zo’n groot huis. We waren toen met 8 volwassenen en 7 kinderen. Was wel ok toen. Maar vorig jaar een weekend in een 6 persoonshuisje, vond het zwaar verouderd. Slechte meubels. Slechte staat van huisje. En speelkamer( kinderhuisje) was ook slecht. Ik ga er niet meer heen.
Weerterbergen van Roompot heeft mooie huizen voor grote groepen. Ook landal Aelderholt heeft mooie grote huizen te huur.
Zoals ik je vraag lees, begrijp ik dat elk gezin in een eigen accommodatie gaat? Kijk dan eens naar de chalets van Molecaten Kuierpad. Lekker bij elkaar op een veldje, eventueel grote partytent erbij. Leuk park waar genoeg te doen is.