Ja, dat weet ik, maar dan ben je wel gelijk een stuk beperkter in je keuze, en ik vind een kleiner bedje nu nog wel knus, dus voor ons was een peuterbedje wel een goede optie. Zou overigens wel anders zijn als nr 2 hier niet onderweg was hoor.
Hmm hier nog een superleuk peuterbed te koop. Dochterlief heeft er dus tot afgelopen nacht in geslapen. 75, wel zelf ophalen. En ik heb er zelfs nog wel wat beddengoed in de vorm van dekbedovertrek en hoeslaken bij. ⥠Little Tikes Prinsessen peuterbed - Kinderkamer | Bedden - Marktplaats.nl Alleen eh.. Niet de tinkerbell overtrek want dat is een fullsize overtrek. Dochterlief zou me kielhalen Hier een klein kamertje en wij vonden een klein bed dus wel zo practisch En het slijt verder niet.. Dus als ze eruit groeit kun je het weer doorverkopen.
wij vonden een peuterbed altijd onzin. inderdaad geld uitgeven terwijl ze toch naar een groot bed gaan uiteindelijk. bij zoonlief dus meteen een groot bed gedaan. dochterlief sinds kort ook een nieuw bed. ze klom uit haar ledikant dus het moest helaas nu al. en zij heeft 2dagen liggen krijgen hele nacht in het grote bed. ze wilde er echt niet in liggen, niks kon haar overtuigen. hebben dus snel een peuterbed aangeschaft en jahoor, madam slaapt hier wel in...
Hier bewust gekozen voor een eenpersoonsbed. We vonden het zonde van het geld. Ze slaapt er vanaf het begin gelukkig goed in. Ook wij hebben de beroemde hekjes van de Ikea aangeschaft.
Onze zoon is gelijk naar een 1 persoonsbed gegaan. wel met een uitvalbeschermer van leenbakker ervoor. Hij vind het fantastisch, geen problemen met de overgang gehad.