Zwangerschapsduur

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lala87, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lala87

Lala87 Bekend lid

Jul 16, 2008
    628
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik had een cyclus varieren van 41 tot 32 dagen.

Mijn vorige menstruatie was anders dan anders, veel lichter en duurde een dag langer. Deze had ik 4 mei (Daarvoor was ik 29 maart voor het laatst ongesteld). Volgens mijn berekening zou ik 23 of 24 mei mijn eisprong hebben gehad. 24 mei lag ik savonds al doodmoe in bed om 8 uur, terwijl ik niets had gedaan. Ik ging toen al dingen eten die ik normaal niet at, en mn avondeten viel al niet lekker meer. Vervolgens heb ik eigenlijk op 9dpo, al licht positief testte. Aangezien ik mezelf echt kwijt plas, vriendlief al iets aan mn buik ziet, en mn borsten echt een cup groter zijn.. Ook mn temp zakt normaal als ik ongi ben naar 36.3, maar die is dus toen ook niet onder de 36.7 geweest, en nog steeds niet (omhoog gegaan naar 37.0). Het nestelt zich pas in na een dag of 5 toch? Ik had voor die 5 dagen al klachten..

Zou ik toch niet verder zijn dan ik zelf denk? Ik bedoel zou het kunnen? Omdat ik in mijn ogen wel gemenstrueerd heb.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je cyclus is vrij onregelmatig dus je zou wel wat verder kunnen zijn ja. Maar dat wordt pas duidelijk met een echo. Even geduld dus tot de termijnecho!

Mirjam

Share This Page