15 oktober heb ik mijn miskraam op gewekt met pillen gezien het vruchtje zelf niet los wilde komen. Vandaag is dat 8 weken en 1 dag verder en ik heb nog steeds geen menstruatie. Ik had gehoopt zwanger te zijn maar alle testen (net nog 1 gedaan van de trekpleister) negatief. Maandag een bloedtest laten doen en nog geen bericht gehad. Heb ook laten testen op het prolactine gehalte (die was 2 weken terug al getest en goed bevonden) en schildklier en ook die is 2 weken terug ook goed bevonden. Volgende week vrijdag ook een afspraak voor een echo hoe het er binnen uit ziet. De vorige keer was het slijmvlies iets dikker dan normaal maar dat zou alleen een wat heftigere menstruatie geven. De symptomen die ik nu heb zijn wat gevoelige borsten en last onder in mijn buik. (Steekjes, soms krampjes) en maagzuur (niet zo erg als 3 weken terug maar er komt wel steeds weer wat omhoog. Iemand ervaring hier mee? Na ... Weken toch een menstruatie of misschien toch zwanger bleek te zijn?
Ja, hier een gelijke ervaring. Na mijn miskramen werd ik, met uitzondering van een keer, weer netjes volgens mijn nomale cyclus ongesteld. Die keer dat het afweek duurde het 8 a 9 weken voor het doorzette, alsof mijn lijf een cyclus "overgeslagen" had. Nog even afwachten meid, je weet natuurlijk maar nooit! Omdat het waarschijnlijk ook lastig is om precies te weten wanneer je eisprong nu geweest is kán het natuurlijk nog wel. Succes alvast voor maandag.
Ik heb een cyclus van 35 dagen en daar ben ik nu ruim 3 weken over heen. Volgende week vrijdag pas de uitslag en echo.
Jammer dat je daar nog zo lang op moet wachten. Maar abnormaal is het niet hoor, je hoort wel eens dat het 3 maanden duurt... Bij mij kwam het na iets meer dan 6 weken weer op gang. De symptomen die je hebt klinken wel als een aanstaande menstruatie! Sterkte, je kunt niet veel andere dingen doen dan wachten.
@linky dat hoop ik. Gezien ik de vorige keer 6 maanden op een menstruatie heb moeten wachten! De angst dat dat weer zo is zit behoorlijk diep Ben iig benieuwd wat er volgende week vrijdag uitgaat komen en of ze dan wat kunnen doen.
maar kun je dan geen contact opnemen met de huisarts dat je iets krijgt om menstruatie op te wekken. Sommige hebben net even weer dat zetje nodig. 6 maanden is absurd lang!
Die 6 maanden kwam omdat het prolactine gehalte te hoog was, ik kon borst voeding geven zonder zwanger te zijn. Nog steeds kan ik maar nu met stimulans melk uit mijn borsten drukken al is dat nu nog maar een drupje ipv hele stralen die er uitspoten als ik op mijn borst ging liggen of er perongeluk druk op uitten Nog steeds geen spoortje van een ongi, vanochtend misselijk en ook tijdens het eten. Op het moment licht in mijn hoofd en maagzuur. Ik heb het idee dat mijn buik aan het groeien is normaal had ik ook wel een buikje maar als ik dan ging zitten dan had ik 3 vetrolletjes en nu is het een buik zonder rollen maar nog wel een buik. Waar ik me behoorlijk aanstoor omdat ik graag wil afvallen maar wat niet echt lukt. Nu lijkt hij alleen maar groter te worden. Gister avond heel gek gevoel in mijn onderbuik en steken. Soms voel ik me heel zwanger dan doet hee mijn lichaam gek en de andere keer heel leeg (maar dat had ik ook voor dat het mis ging en was toen toch zwanger nu blijven de testen negatief snap er geen snars van)