mee eens. als je het eenmaal toelaat door te vergeven dan staat er niks in de weg lijkt me. je gaat alleen vreemd als er geen liefde meer is van af die kant. als je echt van iemand houdt kan je de verleiding van andere manne weerstaan. flirten en sjanse is erg leuk maar verder dan kijken en uitdagen vind ik niet kunnen als je 100% voor een relatie gaat
Hangt van de persoon af. In het verleden ben ik echt wel eens bedrogen door een ex en heb ik er zelf ook wel eens een bedrogen. Alleen mijn man niet. Hij is vorige relaties ook wel eens vreemdgegaan en wel met mij en scheidde daarom van zijn toenmalige vrouw. Of 'ie het opnieuw zou doen? Ik weet het niet. Ik hoop het in ieder geval niet. Maar wat ik ook hoop is dat áls 'ie zo stom is om het te doen dat 'ie het dan zo doet dat ik er niet achter kom, want dan is het over. Want dat vind ik altijd het ergste: onder het mom van 'we moeten eerlijk zijn' het opbiechten aan de partner. Negen van de tien keer stelt het toch niets voor en is de persoon niet van plan zijn/haar partner te verlaten, maar door die fijne 'eerlijkheid' zit de partner in de shit en die moet er dan maar mee zien te leven. Nogmaals ik hoop dat 'ie niet vreemd gaat, ik doe het zelf ook niet. Maar om nou te zeggen dat ik hem 100 procent vertrouw? Nee, dat doe ik mezelf ook niet. Vertrouwen gaat tot de deur ! En dat bedoel ik helemaal niet onaardig, maar je weet nooit in wat voor situatie je je ooit bevindt.
Ik weet het niet! Maar ik heb er wel vetrouwen in dat mensen kunnen veranderen. Mijn man destijds mijn vriend is ook vreemdgaan. Met vreemdgaan bedoel ik zoenen. Ik was er kapot van dacht ook dat ik zou kappen maar toch niet. Heb het ontdekt door zijn telefoon. Hij heeft alles verteld maar toch voelde ik me zo gekwetst. Zelf zou ik nooit vreemdgaan. Waarom hij het heeft gedaan... hij dacht dat hij het kon maken. Hij zou het nu nooit meer doen hij heeft gezien hoeveel pijn en verdriet het bij me heeft gedaan. Dat hij dat heeft gezien was straf genoeg voor hem. Hij heeft er nog steeds verdriet van omdat ik er natuurlijk ook erg onzeker van ben geworden. Nu zijn we getrouwd en krijgen we een kleintje.. Ik denk dat hij het nooit meer zou doen. Maar mocht het wel gebeuren dan is het gebeurd. Hij weet wat hij aangericht en als zijn kind niet belangrijker is dan zoiets dan ben je wel een hele slechte vader in mijn ogen. Met zo iemand kan ik niet samenleven.
mee eens. Ik zou mijn vriend nooit meer kunnen vertrouwen! Waarom verbreek je niet eerst je relatie voordat je met een ander het bed in duikt. Mijn ex is een aantal keren vreemdgegaan helaas kwam ik daar te laat achter. Als ik het eerder geweten had had ik geen 10 jaar verknald.
Ik ook agh iedereen zijn mening toch Ben het trouwens niet eens met de stelling ik ben van mening dat je kan veranderen. zeker als er kinderen in het spel zijn. en je samen aan je relatie werkt
Ik denk dat het aan de situatie ligt. Heb het zelf nooit gedaan, maar kan het me voorstellen dat ik het in een vorige relatie wel had kunnen doen. En in deze absoluut niet.
Ik weet het niet zo goed. Ik denk dat het echt verschilt per persoon. De 1 heeft zoiets van ik doe het nooit meer, terwijl het na 1 keer voor de ander juist makkelijker is om het nog een keer te doen. Als mijn vriend vreemdgaat weet hij wat de gevolgen zijn... Ik vind het trouwens ook raar dat mensen kunnen zeggen mijn vriend/man zal nooit vreemgaan. Dat weet je nooit 100 % zeker. Ik moet toegeven dat ik het bij mijn ex ook altijd zei en ik zou het nu nooit meer zeggen... Dat zegt wel genoeg denk ik
Dan vraag ik mij af: heb je stiekem zijn telefoon door zitten spitten? Was daar aanleiding toe of was het alleen nieuwsgierigheid? Vind ik meteen n goede vraag voor iedereen: Wordt er stiekem in de gsm gegluurd van je partner en waarom? Als er een smsje binnenkomt en hij is er niet dan kijk ik vaak wel, en zeg zodra die binnen komt: er is een sms van ... en zeg wat erin staat. Ik heb nog nooit zijn in en outbox bekeken. on topic; ik denk dat een mens wel kan veranderen, heb al veel om mij heen zien gebeuren. En van alle mensen die hard schreeuwde: ik schop hem eruit. Toch maar niet, en er werd hard aan de relatie gewerkt. En allemaal zijn ze nog steeds happy samen. (heb ik het niet over de lopende band vreemdgangers, die zijn er wel uitgeschopt) Mijn mening is dan ook dat je daar pas over kunt oordelen als je in die situatie zit.
Er is niets zo veranderlijk als een mens ! Even off topic Ik heb een wijze opmerking van mijn pa over vreemdgaan. Die zei altijd: "als je beter kan moet je gaan" ! (weggaan dus, relatie verbreken) Briljant
Nee heb niet in zijn telefoon zitten neuzen. Ik had een gevoel dus heb gevraagd mag ik in je telefoon kijken het antwoord was nee. Mijn antwoord: nu weet ik dat er wat is dus kom maar op. Toen zijn mail enz. Maar wel waar hij bij zat. Ik wil iemand gewoon vertrouwen kan ik dat niet heb ik er zo wie zo geen zin in. Maar onze relatie nu en toen is een wereld van verschil. Dus op je vraag.. ik ga daar niet zomaar in lopen spitten. En als ik even wil neuzen dan vraag ik dat. Maar dat is eigenlijk nooit. Kan me trowens niet voorstellen dat mijn man ooit die fout weer zou maken. Hij heeft er echt heel verdriet van gehad. En we houden zoveel van elkaar. Hij geeft me steun en lijkt niet eens op de persoon van toen. Dus meiden niet te verdrietig worden hoor. Wij hebben een happy end!
Dat zei mijn moeder ook altijd! Maar wat als ze en/en willen en niet realiseren wat ze op het spel zetten. .. Ik denk dat daar genoeg van zijn. Ik denk zelfs dat de meeste mensen zo denken als ze vreemdgaan ze willen meer niet beter. Maar ja als je aan kinderen begint mag ik hopen dat de gene in kwestie toch volwassen genoeg is om te bedenken dat vreemdgaan niet alleen de relatie beinvloed maar ook het gezin. Dus dan mogen ze bij mij vertrekken.