eens iets anders dan beschuit met muisjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LPMS, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik wil straks ook wat anders aanbieden dan de gebruikelijke beschuiten met muisjes. Iets met soesjes of negerzoenen of roze tompoucen bij een meisje. Een plak cake of cupcake met slagroom en muisjes vind ik ook een leuk alternatief.

Maar er zijn inderdaad ook genoeg mensen die beschuit met muisjes erg waarderen. (Die hebben dan pech bij ons)

2. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je iemand kent met een Makro, Sligro of Hanos pas kun je daar ook eens gaan kijken. Daar hebben ze ook een aardig assortiment in geboorte koekjes, chocolade etc.

Langevingers met muisjes heeft mijn oudste getrakteerd toen zijn broertje was geboren.

Als je zelf soesjes wilt maken, kun je de vulling of het beslag evt kleuren met voedingskleurstof. Of gekleurde icing gebruiken.

Idem met cupcakes.

3. Marlijn Nova

Marlijn Nova Actief lid

11 feb 2015
    130
    0
    16
    Wij laten geboortekoekjes maken in de vorm van een uil, met de naam erop..

4. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Wij hadden slagroomsoesjes in de chocolade en muisjes gedoopt. Dit was erg in trek en super makkelijk te maken. Die haal je uit de diepvries, maak je ze meteen en stopt ze terug in de diepvries. Van dokter oetker heb je smeltchocolade voor in de magnetron. Dit hadden we ook gedaan met 2 cake's (zelf gebakken)

We hadden ook roze koeken met daarop de naam geschreven met eetbare stift :) Die waren heel schattig en ook erg lekker.

& beschuit met muisjes.. die vielen bij de meeste ook erg in trek.

5. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie mijn profielfoto

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn vriend heeft 2 weken lang roze prinsessen-cupcakes staan bakken :D. Hij mag in februari weer!
    Simpele cupcakejes uit zo'n pakket en dan roze glazuur en van die zilveren balletjes erop of eetbare bloemetjes.

Onze dochter zal straks Nijntje-koekjes trakteren met roze muisjes erop. Als de peuterspeelzaal daarmee akkoord gaat althans... ;)

7. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuke ideeën allemaal!
    heel erg bedankt voor de reacties, hier heb ik zeker wat aan!
    Nu hopen dat ze snel geboren word.. haha

Deel Deze Pagina