Ik vind het wel typisch dat je dit topic geplaatst hebt in het onderdeel voor alleenstaande moeders... Ik zou haast denken dat je onbewust al een keuze hebt gemaakt...
Dat heb ik ergens ook wel, alleen komt er zoveel bij kijken dat ik t even niet meer weet.. ik moet ook aan mijn kindjes denken. En mijn man kan soms ineens omslaan waardoor het ineens weer super lijkt. Dit duurt alleen nooit lang.
Ik denk juist dat het goed is om te gaan, ook voor de kindjes.. Jullie zijn toe aan rust.. en je hebt het recht om gelukkig te zijn in dit leven.. Je schenkt je kinderen veel meer als jij ook lekker in je vel zit...
Voor de kinderen bij elkaar blijven is altijd een slechte keuze. Kinderen moeten zien dat ouders van elkaar houden. Ok dat er wel eens wat is is normaal. Maar dat kinderen dit soort gedrag zien is niet goed. Het is ook niet voor hen dat je bij hem blijft hoor. Toestemming heb je niet nodig, je hebt de keuze al gemaakt, nu nog de kracht vinden om door te zetten. En die kracht vind je alleen in jezelf. Doe wat het beste is, voor jezelf en je kinderen. Als jij eraan onderdoor gaat hebben je kids ook niets aan je. Informeren kan nooit kwaad. Heel veel sterkte en succes.
Lijkt. Niet is dus. Ik denk dat je het zelf al weet en nog even bevestiging zoekt. Sterkte in elk geval!
Dankjewel, je weet het precies te vertellen hoe het is. Ik denk dat het tijd is om de knoop echt door te hakken. Blijkt nu wel dat houden van iemand echt niet altijd genoeg is.
Na de kerst gaat mijn man een tijdje ergens anders heen zodat ik even alleen kan nadenken zonder dat hij er steeds is. Ik denk dat ik het niet meer terug draai, maar het geeft beiden ook even rust van alles. In die tijd ga ik denk ik ook al het een en ander in gang zetten en informatie verzamelen.
Heeft hij wel medicijnen voor zijn ADD? Concerta heeft bij mijn man enorm veel verschil gemaakt... Ik was er ook helemaal klaar mee, maar voor de kinderen medicijnen in combinatie met therapie nog geprobeerd en daar zijn we nu heel blij mee. Hijzelf ook. Hij heeft weer rust in zijn hoofd en is nu een fantastische vader en echtgenoot.Ook op zijn werk gaat alles nu veel beter.
Het gaat niet alleen om zijn add...hij is van karakter ook heel negatief. Gewone communicatie is er ook niet meer bij.