vluchtkoffer pappa

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majel24, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ben langzaam aan mijn vluchtkoffertje aan het inpakken omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen.
    Nu zat ik alleen te denken moet ik ook wat voor mijn man inpakken.
    Wil wel wat eten en drinken meenemen, maar is het bijvoorbeeld handig om voor hem ook een setje schone kleding enzo mee te nemen?
    Mijn vraag aan jullie wat pakken jullie in voor jullie partner?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    helemaal niks...
    Meestal mag de partner toch niet blijven slapen en anders kan ie tussendoor nog wel even naar huis. En verder wordt de papa ook goed verzorgd in het ziekenhuis tot aan de bevalling hoor...

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nooit aan gedacht om ook wat voor Papa in te pakken :oops: :oops:

Naja uiteindelijk is hij na de bevalling gewoon naar huis gegaan om bij te slapen en zich om te kleden.
    Eten en drinken kreeg hij gewoon van het ziekenhuis.

Groetjes Anita

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

die van mij kan erg zweten, dus een busje deo en een schoon T shirt zit er zowiezo in voor hem. kan hij tussendoor even opfrissen. washandjes kan hij in het ziekenhuis krijgen

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb voor de aanstaande papa wel een doos liga's ingepakt. Voor het geval 's nachts nergens eten meer te krijgen was.
    En een extra leesboek. Maar geen extra kleren ofzo, ook niet over nagedacht eigenlijk.

Uiteindelijk had hij niks nodig, en heb ik die liga's zelf opgegeten in de dagen dat ik moest blijven.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik had voor me vriend wel een extra paar schone kleding meegenomen omdat ik dacht als hij de kleine vast heeft word hij misschien wel smerig haha.
    En hij kan ook heel erg naar het zweet stinken. Het was maar goed ook. Ik kreeg een keizersnede en me man heeft de 1e nacht lekker bij ons mogen slapen dus het was heerlijk dat hij niet weg hoefde.

verder had ik extra shag meegenomen voor hem omdat ik dacht dat vergeet ie haha en sta je midden in de nacht zonder rookwaar.
    verder had ik liga's dextro en limonade in de tas.

en een tip pak iets van een boek in. Ik gwas zo naief van o ik krijg toch geen keizersnede maar helaas wel. Ik verveelde me dood. Me vriend kwam steeds met het verkeerde boek aan dus mocht je bevalling ene omkeer krijgen heb je later wel wat te doen wat je wilt.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb voor mijn mannnetje wat puzzel boekjes ingepakt voor het geval dat hij zich verveeld

8. Niet meer actief

wat eten is idd wel handig, voor als het nacht is en het lang duurt, goede tip, en deo en t-shirt ook wel ja, zelf zou ik daar nooit aan gedacht hebben!

9. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb voor hem ook een shirt,en ondergoed ingepakt.en pakjes drinken en wat koeken....
    ook heeft ie n tijdschrift van de wk gekocht en erbij gedaan,en ik heb wat boeken gepakt.
    straks ff wat relax muziek op mn mp3 speler zetten en wat muziek voor hem.je weet maar nooit hoe t loopt.en elk ziekenhuis is weer anders denk ik....

10. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    - tijdschriften
    - dextro
    - wat energierepen
    - schoon t-shirt / trui
    - lijstje met telefoonnummers om direct te bellen (voor zover ze niet in zijn mobiel staan) - want misschien zijn spontaan van alle spanning de telefoonnummers vergeten
    - als hij lenzen draagt een reservebril
    - sleutels (straks vergeet je ze in alle haast)
    - extra fotorolletje
    - zo'n klein computerspelletje?

11. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Mijn man mag dus wel blijven slapen en ik lig na de bevalling zo wie zo 2 dagen in het ziekenhuis. Nou kan hij inderdaad tussen door wel naar huis, maar het is toch wel fijn als hij ook het een en ander bij zich heeft.
    Ik pak inderdaad voor hem ook kleding en toilet spullen in en iets te doen is wel een goed idee. Zal wat tijdschriften kopen zodat hij zich niet hoeft te vervelen.
    Alvast bedankt voor alle tips.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hier ook niks hoor. Ik stop wat los geld in de tas, er staan gewoon automaten in het zkh voor het geval dat. Als ik wel langer moet blijven (waar we niet vanuit gaan) dan moet hij maar even naar huis in de tussentijd.

13. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij de partneravond van de zwangerschapscursus vertelde een papa dat hij bij de eerste meer dan 24 uur in het ziekenhuis had gezeten (na al 24 uur opgeweest te zijn thuis). Dus hij adviseerde wel eten, drinken, wat kleding om op te frissen etc (zie lijstje Willow) mee te nemen voor papa, alsook kleingeld voor automaten en parkeermeter.
    Zelf heb ik ook wat groter geld ingepakt, voor het geval hij te moe is om te rijden en een taxi wil nemen.
    Ik zou zeggen: neem gewoon wat dingen mee; beter mee verlegen dan om verlegen!

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Misschien van die ''good noodles'' ofzo? hoef je alleen gekookt water toe te voegen, heeft hij toch iets te eten mocht er niks voor handen zijn...

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Hier mocht papa wel blijven slapen in het ziekenhuis. Hij heeft gewoon gezellig twee nachten naast ons geslapen. Schone kleren, tandenborstel + tandpasta en handdoekje zijn dus wel handig. Verder een pak Sultana's ofzo.

Deel Deze Pagina