eenzaam

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oow... Nja dan lekker laten gaan en geen aandacht aan besteden en proberen contact met andere mensen/kindjes te zoeken(zegt deze held op sokken haha)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou een date-groepje in de Rotterdam omgeving wel heel leuk vinden! :D
    Hier ook best wat eenzame momentjes als alleenstaande moeder....

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gezellig!!

Ik ben pas bij play city (dacht dat t zo heet) in Barendrecht geweest!
    Erg leuk!
    Daar heb je ook peuterochtenden...

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou gaan we doen dan :d wie is er handig met clubjes starten? hahaha

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Whaaa das eng! Haha

Maar ik iig niet:)

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ook niet hihi.
    Ik kom niet uit rotjeknor ;)

7. lennylenn

nou weet je wat we doen..voor degene uit rotterdam e.o die bij het clubje willen zouden mij een pb kunnen sturen en dan brainstormen over hoe we contact kunnen houden. hetzij via whatsapp, fb of hier een clubje ofzo

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou kijk lovepeet, over een paar weken komt de koffie je strot uit! Hihihi

Leuk melden maar mij ietsjesssss te ver:D

9. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Leuk initiatief meiden! Ik hoop dat TS en de rest van de meiden uit Rotterdam omgeving op deze manier wat vriendschappen opbouwen samen! Succes! :)

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat een stilte dames!

Aan t genieten van de zon?:D

11. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hier ook zoiets.. Alleen mijn vriend komt wel gewoon thuis om te eten en is gewoon optijd thuis.

Maar overdag, nu ik tot februari schoolloos ben door vertraging zit ik dus gewoon thuis in een vreemde stad! Op en neer naar Rotterdam voor mijn vriendinnetjes is geen optie omdat benzine waanzinnig duur is en ik eerlijk gezegd niet 3 uur onderweg wil zijn met de trein naar Rotterdam (trein, tram, metro + wachten) nee bedankt en zij komen ook niet zo heel snel hierheen.. Dus ja...

Ik voel me ook behoorlijk eenzaam... Cris is naar de creche 4 dagen in de week.. dus...
    Ik voel met je mee op mijn eigen manier..

12. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Damiana,Waarom breng je je kind 4 dagen in de week naar de oppas als je gewoon thuis bent? Sorry maar dat snap ik dus echt niet.

Ik werk 4 dagen en dus gaat hij naar de oppas,vorig jaar toen ik werkloos tussen 2 banen zat ging mijn kind 2 ochtenden naar de oppas om toch in dat ritme te blijven,maar 4 hele dagen is dan echt to much hoor...

Je hebt gewoon nog een half jaar voordat je weer naar school gaat! Ik zou me verschrikkelijk schuldig voelen...

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Buiten dat... Je kan er ook geld op besparen toch om ze minder te laten gaan... Dat is ook een leuke bijkomstigheid

En tsjaa voor mij zou t ook niks zijn thuis naar de muren staren terwijl mn kids op t kdv zitten...

Mjaa misshien is er wel een reden voor?

14. lennylenn

Snap het ook niet zo eingelijk.. Waarom dan niet wat minder dagen ipv 4?

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik ben vorig jaar naar België verhuisd voor mijn man en ken dus ook niemand hier (behalve zijn contacten), en nu we een kleintje hebben is het moeilijk sociale contacten te houden of nieuwe te maken. Ik ga ook naar verschillende clubjes (yoga, babyzwemmen), maar vind het moeilijk mensen aan te spreken, ben best verlegen. Ik glimlach wel altijd naar de andere moeders of zeg ze gedag, maar als daar niet veel reactie op komt durf ik ook niet zo goed door te gaan.

Ik voel me soms echt een beetje vreemd hier, heel suf, maar het is zoals het liedje van Sting: 'I'm an alien, I'm a legal alien, I'm an Englishman in New York',

Vooral als ik begin te praten heb ik het gevoel dat iedereen naar me kijkt omdat ik anders klink. :D

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    sinds de kinderen ouder zijn en ze naar school gaan
    basisschool en psz heb ik best contacten
    maar afspreken nee ben doordeweeks te druk met alles

17. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik breng mijn kind naar de opvang omdat ik niet wist dat vertragers alleen voor woensdagavond toetsen naar school moesten. Bovendien zit je met wachttijden op de creche en wil ik niet in de knel zitten straks als het echt nodig is. En daarnaast vind ik het fijn dat mijn kindje met andere kindjes is. En het eten op de creche gaat ook veel beter, thuis wilt hij niets eten.

Ik voel me niet schuldig, omdat ik weet dat mijn kindje het super leuk vind op de creche en fulltime moeder zijn is zwaar...
    Ik zie creche als een soort van basisschool en vind het niet zo erg dat mijn kindje erheen gaat terwijl ik thuis ben.. Ik ga overigens waarschijnlijk bij VGZ werken eind oktober tot eind januari dus dan is het ook prima.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wel contacten ja... Maar dikke vrienden is het nou ook weer niet :)

Leuk voor een bakkie thee, koffie na school.. Maar de hele zomervakantie heb ik daar niemand van gehoord of gezien hoor.
    En eerlijk is eerlijk.. Ik heb ze ook niet gebeld op zich.

Mrk wel dat die schoolpleinpraat "interessanter" wordt naarmate je langer alleen thuis zit :)
    En toen oma zei.. Als je zin hebt kom ik even lunchen zei ik net iets te enthousiast JA geloof ik :)

Merk wel dat ik allerhande creatieve dingetjes ga doen. E zo creatief was ik nooit.
    Straks nog wat ministeck-patroontjes uittekenen voor dochterlief bijvoorbeeld. En eens uitzoeken wat we nog nodig gaan hebben voor ons elfentuintje.
    En niet onbelangrijk: morgen mee naar de eerste dansles.
    Dus ik zie ook zeker wel voordelen...

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb heel erg me eigen leven doordeweeks heb ik het gewoon druk met de kids enzz in het weekend hebben we tijd voor onze vrienden
    maar door de weeks heb ik daar gewoonweg geen tijd voor
    vind ik het erg nee niet meer
    ik roei die riemen wel alleen hahaha

20. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D dus dat.. alleen is het een zuidhollander in brabant hele andere mentaliteit...

Ik ga aanstaande donderdag beginnen met fitness dus hoop daar ook meer mensen te leren kennen.

Deel Deze Pagina