Een aantal aparte dingetjes; normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bo20, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb een aantal gekke dingetjes waar ik me, zoals gewoonlijk, weer een beetje druk om maak of het allemaal wel normaal is:

- Sinds twee weken heb ik last van een beetje rood/ paarsige benen en als ik er op druk dan ontstaat er een witte 'afdruk' die enkele seconden blijft staan (alsof je verbrand bent, zeg maar.. ). Wat kan dit zijn?

- Heel 'nat' gevoel :oops: .. er stroomt letterlijk vocht uit me. Niet de normale afscheiding, maar echt gewoon een vloeibaar doorzichtig goedje.. Meer dames hier last van?

2. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Dat eerst kan een teken zijn dat je vocht vasthoudt, dan kan er druk op je huid ontstaan. Je blijft dan inderdaad afdrukken langer zien. Kan op zich geen kwaad, als je geen andere dingen hebt (zoals hoge bloeddruk, duizelingen, sterretjes zien enzo) want dan kan er wel iets aan de hand zijn.

Dat vocht...weet je zeker dat je geen vruchtwater verliest? Tip die ik gekregen heb: opvangen op een handspiegel...urine en afscheiding drogen op, maar vruchtwater loopt uit over de spiegel...

Succes in ieder geval!

3. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

he bo verlies je geen vruchtwater.
    probeer wat op te vangen en anders daar even me naar de vk gaan.

groetjes sandra

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hmm.. goede tip! Dat ga ik even proberen.. Kan het kwaad dat je vruchtwater verliest? Ik heb het al sinds twee weken ofzo..

Ik heb wel een verhoogde bloeddruk en ook zie ik af en toe wat sterretjes, maar niet regelmatig..

5. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    kun je je VK niet eens bellen? Want sterretjes zijn niet echt normaal vind ik.. Beter te veel bellen dan 1 x te weinig.

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik had ook de laatste 2 controles verhoogde bloeddruk en ik moest in de gaten houden dat ik geen sterretjes ging zien. Maak er dus wel een melding van bij je VK. Dat zou met zwangerschapsvergifteging te maken kunnen hebben. En dat willen we natuurlijk niet hebben.

Weet je zeker dat je niet gewoon wat urine verliest. Dat is helemaal niet raar die laatste weekjes aangezien je kindje erg druk (is aan het indalen of is al ingedaald) op je blaas.

Maak je bij voorbaat niet te veel zorgen gewoon een de VK bellen en als het goed is ga je nu toch ook 1 keer per week bij haar langs?

Succes!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik zal de VK idd eens even bellen. Kan geen kwaad.. Ik ga vanaf volgende week elke week.. En vorige week bleek mijn bloeddruk dus idd verhoogd te zijn..

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ik denk dat je waterige afsheiding verliest. . . maar iik zou idd voor dat sterretjes zien ook al is het maar zelden toch ff aan de bel trekken.

Hoop dat het niets is! Succes

Share This Page