Hallo allemaal, Iedereen heeft wel last gehad van zwangerschapskwaaltjes. Maar hoe gaan jullie er mee om? Op het werk mogen ze het niet weten dus zeg steeds dat ik grieperig ben. Maar dat moet ik tot januari vol zien te houden, Als iemand tips heeft om klachten te verminderen of een goede smoes hoor ik het graag. Ik ben de laatste tijd erg moe. Kan bijna niks meer. Last van buik en rugpijn kan soms niet meer lopen vd pijn en enorm misselijk. Iemand advise? Gr
Pfoe, tot januari is wel erg lang om alleen 'grieperig' te zijn.. Waarom mogen ze het niet weten? Tsja, wat verder nog.. - Onwijs blaffende hond in de straat, dus heel slecht geslapen en daardoor heel brak - De avond ervoor iets teveel gedronken en daar nu last van Zoiets? Verder weet ik eigenlijk ook niets..
Klachten verminderen is moeilijk denk ik... ik bedoel, de oorzaak van je klachten kan/wil niemand wegnemen (dat is de groeiende zwangerschap). Wat misschien wel kan helpen is drastisch gas terug nemen, dus alleen gaan werken en daar omheen alleen eten en slapen.. Niet leuk, maar wel een manier om het vol te houden?
Tja, ik zei gewoon dat ik mij niet goed voelde. Ging er verder niet echt op in. Maar anders toch zeggen dat je zwanger bent en je echt heel erg beroerd voelt? Kan er misschien met je meegedacht worden..
Ik wil tot 12weken wachten ivm eerdere miskraam. Niemand weet het verder nog behalve mijn vriend dan. Maar ik merk dat het lastig is om het niet te vertellen. Ik kan niet blijven zeggen dat ik ziek ben. Ik hoopte dat er iets was tegen misselijkheid en de pijntjes. Vermoeidheid kan je nog rust voor nemen
Ik denk toch dat je het moet vertellen je kan niet zolang je mond dicht houden, in ieder geval was ik zo moe dat ik echt niks meer kon. Als je een miskraam krijgt moet je het misschien alsnog vertellen door overmatig bloedverlies / curretage weet ik wat er allemaal kan zijn. Geniet van het moment dat je nu zwanger bent controle heb je er toch niet over succes En gefeliciteerd natuurlijk
Ik zou gewoon een beetje vaag blijven en het alleen aan de mensen vertellen die het moeten weten om geen rare dingen te gaan denken. Zoals bijvoorbeeld je baas. Die moet ook gewoon stil blijven tegen anderen Verder wat al veel gezegd is, goed veel rust nemen, even saai, maar dan kom je de dag vast wel door
Ik heb het met 6 weken mijn leidinggevende verteld en met 8 weken collega's. Ik ben noooit ziek toen ineens twee weken met 'vage' klachten. Collega's waren bezorgd belden me hoe het ging erg vervelend om dan te moeten liegen. Ik heb ervoor gekozen open kaart te spelen en dat zou ik zo over doen. Veel begrip, en collega's wisten het maar hebben het (voor zover ik weet ) netjes stil gehouden. Sterkte!!
Je krijgt van die polsbandjes bij de drogist. Seaband het dat geloof ik. Dat kan iets misselijkheid wel halen. Bij mij hielp het iig.
Toch gewoon vertellen op je werk. Het voelde voor mij veel prettiger om het bij deze zwangerschap wel te vertellen, vorige zwangerschap niet verteld en voelde me zo naar steeds, open kaart spelen kan er wel eens voor zorgen dat je je wat beter voelt.
Gelukkig heb ik tot nu toe makkelijke zwangerschappen gehad, maar had me altijd wel voorgenomen mijn zwangerschap eerder aan te kondigen als ik me echt niet goed zou voelen. Hou er niet van om te liegen en op mijn werk en in mijn omgeving zijn ze ook niet bepaald 'achterlijk'. Ook ervaring met miskramen/ bbz. Toen had ik nog niks verteld over zwangerschap, maar kwamen ze er dus toch achter toen het mis ging......