Nee, nog niet. Ik had eigenlijk 1 december een afspraak bij de KNO arts maar die is verplaatst, de afspraak is nu pas 6 januari. Lief dat je ernaar vraagt.
Wat vervelend voor je dat het uitgesteld is. Het zal vast niets zijn, maar altijd fijn om er even naar te laten kijken.
Nog een week voordat ik naar de KNO-arts mag. Ik ben echt zo zenuwachtig en Google helpt ook niet natuurlijk. Als er nog meer mensen hier zijn met asymmetrie in de keelamandelen dan hoor ik dat graag!
Ikzelf niet, maar mijn man wel. En na onderzoek blijkt het gelukkig helemaal onschuldig. Waarschijnlijk vergroot gebleven na een keelontsteking. Ik hoop dat je snel geruststellend nieuws krijgt!
Dr. Google is de slechte huisarts die je kan raadplegen. Volgens hem gaat iedereen binnen een paar maanden dood. Niet googlen dus
Haha ja, is echt zo. Maar het is zo lastig het niet te doen! Op een manier zoek ik geruststelling maar ik krijg het tegenovergestelde.
Kom net bij de KNO arts vandaan. De keelamandelen verschillen eigenlijk niet van grootte, links ligt alleen dieper in de crypte en daarom lijkt het alsof rechts groter is. Ze heeft ook nog met een camera’tje in mijn keel gekeken via de neus (kon meekijken op een scherm). Mijn neustussenschot is scheef, rechterneusgat is nauw en drukt daarom wat op de buis van eustachius en dat verklaart de oorklachten rechts. In mijn keel ziet ze ook niks verontrustends.
Nou, super! Toch fijn dat je bent gegaan. Ik weet dat je jezelf echt gek kunt maken. Zo kreeg ik vorig jaar ook een slecht uitstrijkje (pap 3b en CIN3) en kon ik na de lis-excisie geen controle uitstrijkje doen (want ik bleek zwanger). Man man man nadat de huisarts me belde met het nieuws van de uitslag kon ik volgens Google mijn begrafenis al gaan regelen. Want ja, die uitslag was immers het voorstadium van kanker. Fijn dat je nu gerust gesteld bent. Toevallig onlangs uitstrijkje gehad met een goede uitslag. Pap 1 en het HPV virus was weg! Ik heb de champagne open geknald toen ik het hoorde!
Jaaa die stress met slechte uitslag van een uitstrijkje ken ik maar al te goed! Al dat gegoogle maakt je echt knettergek. Fijn dat de HPV ook weg is bij je, zorg minder. 19 januari mag ik ook weer voor een controle uitstrijkje, pap1 had ik december 2020 al, ik hoop nu dat de HPV bij mij ook weg is!