Ik heb het zo druk met van alles en nog wat (ook nog afgelopen maandag een huisje gekregen ) dat ik niet eens door had dat ik alweer bijna op 30 weken zit!!!!! Wat gaat dat hard Het is nu gewoon aftellen geblazen, tenminste zo voelt het voor mij haha Wie heeft nog meer het gevoel dat het echt hard gaat? Of niet door heeft op hoeveel weken je nou zit
HIer gaat het voor mijn gevoel opeens ook heel hard. De dagen vliegen voorbij en ik ben blij dat ik 'opeens' 30 weken ben. Door de drukte, sta ik er niet genoeg bij stil.
ja heb ik ook, nieuwe baan, peuter die rondloopt, huishouden, you name it. soms kijk ik per week hoe de zwangerschap ontwikkeld en dan kom ik erachter dat ik al 2 weken verder ben!
ja! dat heb ik dus ook haha Op zich niet erg ofzo, ik begin er zo langzaam maar zeker ook wel een beetje flauw van te worden om eerlijk te zijn De buik begint me in de weg te zitten haha
ergens gaat het mij eigenlijk te langzaam.... maar aan de andere kant kan ik bijna in paniek raken als ik denk aan alles wat nog geregeld moet worden in minder dan 10 weken! met dan ook nog kerst en oud en nieuw en nog 3 verjaardagen tussendoor.... pfffff
Wow daar ben ik al wel mee bezig haha en dat met 30 weken ach ja, zo ben je er ook minder nerveus voor (voordeel)
jaa deze zwangerschap gaat voor mij gevoel ook veeel sneller dan de vorige! iemand zei tegen mij dat komt omdat je nu vooral zwanger bent in de winter,de dagen lijken sneller tegaan omdat ze toch korter zijn, ik dacht hmm daar zit wel wat in. maar moet zeggen ik ben veel bezig met me zoontje en bij me 1e had ik dat niet dus nu ben je de hele dag wel bezig en heb je de tijd nauwelijks in de gaten!
Heeeel herkenbaar! Mijn vorige zwangerschap was ik continu hondsberoerd en was ik echt aan het overleven. Ik telde de dagen letterlijk af. Deze keer voel ik me gelukkig veel beter en ben ik zo druk met mn dochtertje en alles wat er moet gebeuren dat de tijd vliegt! Ineens was ik alweer over de helft en en moet nog steeds zoveel gedaan worden dat ik hem zowaar al begin te knijpen. Het is wat, haha Ach beter zo dan andersom!
Ik vond het ook erg confronterend, 30 weken... Het komt nu wel heel snel dichterbij! Gelukkig ben ik niet heel stresserig, al moet de hele babykamer nog gedaan worden en heb nog nauwelijks iets in huis voor de baby. De kerstvakantie is daar uitermate geschikt voor! Wel fijn: nog maar een paar weken tot verlof!
wat grappig! ik heb dit ook! bij mijn vorige zwangerschap vond ik het allemaal zoooo verschrikkelijk langzaam gaan, maar nu vergeet ik af en toe zelfs in welke week ik nou zit... moet ook nog heel veel regelen voordat de beeb komt... gelukkig is volgende week donderdag mijn laatste werkdag, dan kan ik eindelijk nog wat dingen doen die ik echt nog wil doen! ik heb een hele lieve peuter in huis lopen maar kan dus niet echt doen wat ik wil doen als ik vrij ben... en vanaf volgende week breng ik de kleine man wel gewoon naar de oppas op de dagen dat ik normaal werk maar dan ben ik dus lekker thuis, zodat ik ook ff wat dingetjes kan regelen enzo! haha, wel grappig om te lezen dat hier meer meiden last van hebben! groetjes riniti
Ja dat was hier ook. Tot week 33 ben ik kei hard door gegaan met werken enz. En ik heb nog een zoontje van net geen 2 dus je kan jezelf minder op de baby richten. Alleen toen kreeg ik met de 33 weken al weeen en nu besef ik wel dat ik alweer op het einde loop de dagen gaan nu ook erg langzaam! Ik mag ook niet veel meer doen dus zit hele dagen maar een beetje thuis.... Gelukkig is wel alles af voor de baby alleen het huis hoef ik maar een beetje bij te houden
Jep hier ook, heel anders dan bij de eerste, maar ik moet soms echt op mijn banner kijken om te zien hoeveel weken ik nou ook alweer ben.
Herkenbaar. Hier komt het echt omdat het de tweede is. Bij m'n eerste was ik continu met de zwangerschap bezig, vanalles opzoeken, heel vroeg al aftellen (bij 25 weken liep ik al te stuiteren dat het 'nog maar' ong. 100 dagen was zeg maar ). En nu heb ik eigenlijk de hele dag mn handen vol aan mn zoontje en raak ik gewoon de tel kwijt. Moet ik naar ZP gaan om in mijn banner te kijken hoe ver ik ook alweer ben oei best erg
Hier ook zo iemand die het rond de 30 weken niet wist, ik moest steeds nadenken over de vraag "hoeveel weken ben je nu?". Nu denk ik alleen maar oh nee ik ben morgen al 37 weken en de babykamer moet nog klaar. Ben nu mijn vluchttas aan het inpakken en de maxicosi aan het klaarzetten etc. We zijn aan het verbouwen en ik ben nog veel te druk heb helemaal nog geen tijd gehad om te rusten. Hoop dat onze slaapkamer nog op tijd klaar is zodat ik nog de babykamer in kan richten. Het is niet noodzakelijk hoor maar ik werk er wel naar toe. Ik ga er maar vanuit dat hij nog even blijft zitten tot na de kerst en dan is alles klaar dus kan ik heerlijk genieten van mijn kraamtijd en de schaarse dagen ervoor. Dit had ik trouwens zo niet gekunt bij de eerste hoor dan was ik geen stressen, nu niet ik werk me de pleurus maar weet wel dat het hoe dan ook wel goed komt.