de eerste met 35 weken omdat hij in mijn buik was overleden dus ingeleid. de tweede met 35 weken de derde met 36 weken en 3 dagen ingeleid omdat ik een bloeding had en ze bang waren dat het niet goed ging. deze hoop ik langer uit te zitten
Lijkt me erg zo lang in het ziekenhuis. Waarom kan dat niet thuis, omdat je dan teveel gaat doen ofzo?
Ik de 2e met 20 weken ingeleid ivm niet levensvatbaarheid. Wat erg voor je. Waarom de 2e met 35 weken? Was dat uit voorzorg?
jee meid, ook heel heftig voor jullie!!!! bij de tweede had ik al weken weeen had op de dag dat ik ingeleid ben vijf centimeter onsluiting, ook ging de hardslag van de baby steeds heel hoog en dat bleef zo vandaar dat de gyn toen heeft gezecht we gaan inleiden toen hij geboren was, was alles gelukkig goed. groetjes willow
Eerste zoontje is na 8 maanden overleden en ik zat er in de tweede zwangerschap doorheen na weeën vanaf 25 weken (gelukkig geremd) + groeiachterstand van zoontje. Liefs Suzanne
Ook heftig ja, maar daarna nog een wondertje gekregen en binnenkort weer eentje. Ben blij dat het goed gekomen is voor je.
Bevallen met 37.0. Spontaan gebroken vliezen, 10uur later was ze er! Waarom??? Geen idee!, ze zal eruit hebben gewild. Ze woog netjes 3140...
Ik denk t! Hihi! Kwam wel echt als een complete verrassing hoor!!! Ook moesten we het 2x aan iedereen vertellen..niemand geloofde het in 1x!
Ik moest in hete ziekenhuis blijven omdat ik toen ook echt weeen had en dus die 1 cm ontsluiting. Ook lag mijn vriend toen in het ziekenhuis misschien dat dat ook mee speelde voor de gyneacoloog.
1 omdat die medicatie niet thuis genomen mag worden 2 omdat de kans dat de bevalling doorzet natuurlijk wel aanwezig is. 3 omdat de autorit naar huis of zelf in de rolstoel naar beneden de boel weer kan doen oplaaien 4 omdat je toch volledig rust moet houden met weeen en er inderdaad thuis meer gelopen word over het algemeen zit je wc en douche (als dat gaat en niet teveel onrust veroorzaakt) bijv. iets verder als op de kamer/net op de gang. groetjes prematuur mama en mama die 2 x langdurig premature ween heeft gehad dus met tussenpoozen 4 weken ziekenhuis bij colin vanaf 30 weken en vanaf 25 weken rust thuis bij shannon en met 33 weken een week ziekenhuis , ze is geboren met 35 weken en 3 dagen .
Met 37+3 braken de vliezen spontaan en kwamen de weeen ook direct op gang. Oorzaak was dat ze gewoon klaar was, waarschijnlijk; ze was erg groot voor die termijn (3605 gr en zo'n 50cm, met 37+3 weken behoorde ze daarmee tot het 95/99ste percentiel, dus echt een flinkerd wel). Ik had overigens een hele voorspoedige zwangerschap, een dag voor de bevalling liep ik ook gewoon nog door de stad etc, nergens last van. (En de dag voor de bevalling hadden we de intake van de kraamzorg en hebben we ons bed op klossen gezet Precies op tijd dus want die nacht hadden we al partus assistentie nodig en dus ook het verhoogde bed Oh, ook het zeiltje had ik net die avond op mijn bed gelegd en mijn vliezen braken dus in bed, haha Ook controle bij de vk gehad de dag ervoor, en die voelde het ook niet aankomen; hele soepele buik, zoals altijd, verder ook helemaal geen klachten ofzo.)