Die heb ik al heel vaak ingevuld maar ik krijg hem er niet bij te staan. Ik doe wel alles vanuit de IPhone (weet niet of dat wat uitmaakt?)
Het plotseling breken van de vliezen bij 34+6. Echte oorzaak is niet naar gezocht. Ze houden het op domme pech. Nu de tweede in aantocht is, ben ik er uiteraard wel een beetje bang voor. Gynaecoloog en verloskundige zeggen alle: hopen dat ik het binnenhoud tot tenminste week 37. Het geeft toch een leukere kraamtijd. Maar ook benadrukken ze dat ons zoontje mooi van gewicht was en het super deed, dus me niet teveel zorgen om moet maken.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer zo vroeg gebeurt. Volgens mij was je zoontje gewoon klaar om geboren te worden!
wat worden er veel kindjes vroeg geboren zeg zonder reden. Hier kwam dochter lief met 40+2 nadat me vliezen waren gebroken. Ze was er binnen 3 uur
Ik ben van de eerste bevallen met 37+6. Er was geen reden voor, het begon met weeen de vliezen hebben ze toen ik persdrang kreeg door geprikt. Zoonlief was er zo! Achteraf denken ze dat hij misschien zo snel wou komen omdat hij ziek bleek te zijn in mijn buik (kwamen ze later achter). Dochterlief is geboren met 38+6, gezond en wel. Dus toen niet eerder bevallen maar alsnog niet heel laat.
Ja he was een flinke weeen storm maar smiddags/savonds nog nergens last van nog 1 uur flink gewandeld ( lekker doorstappen ) uiteten geweest daarna nog een flimpje gepakt en snachts braken me vliezen en hups daar was ze haha
1ste kindje geboren op 40+2 kreeg weeen 2de kindje geboren met 36+1 gebroken vliezen direkt weeen 3de kindje geboren met 37+3 gebroken vliezen en ook direkt weeen
Hai! De weken kruipen voorbij hier! Ik slaap slecht en heb al aardig wat voorweeen en die buik zit in de weg. Maar beeb doet het goed, das nu het belangrijkste. Hoest met jou?
Ik ben bevallen met 33+1, het was een keizersnede... bij 29+6 een scheur in de vliezen, pre-eclampsie/HELLP, baby erg klein, ging niet zo lekker allemaal! Baby uiteindelijk (mede door longrijping) redelijk gezond geboren. Wel erg klein!