Hey meiden, Ik ben 8 jaar geleden bevallen van een tweeling via een keizersnede. Nu wil ik weer zwanger worden. Heb ik nou meer kans dat ik weer moet bevallen met een keizersnede? De reden dat ik toen beviel met een keizersnede, was dat mijn tweeling 10 weken en 6 dagen te vroeg werd geboren en de een overdwars en de ander in een stuit lag. Ik weet wel dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Kan iemand mij vertellen waarom precies? Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
hoi hoi, Mijn zus moest bij de 1e ook een keizersnee omdat mijn nichtje in stuit lag, ze was 3 weken te vroeg, maar de vliezen braken. De 2e is op een natuurlijke manier geboren. Dit moest alleen wel in het ziekenhuis. Hoop dat je er wat aan hebt.
Nee hoor, dat hoeft niet perse weer een ks te worden. Mijn eerste is met een ks geboren omdat hij niet door mijn bekken pastte, hij was 10 pond en iets te groot voor mij. Mocht ik weer zwanger raken dan wordt het alleen een ks als het kindje weer zo groot is, anders wordt een natuurlijke bevalling geprobeerd.