cyclus in de war door tussenbloedingen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissFlower, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik weet even niet meer vanaf welke dag ik nou moet rekenen? Ik heb namelijk een tussenbloeding gehad doordat ik de pil 2x was vergeten. Nu duurde het een week en ben er nu weer vanaf. Moet ik nu uitgaan van de eerste dag van de tussenbloeding of nog gewoon van de ongesteldheid daarvoor :rolleyes: Ik ga de pil niet meer slikken dus daarom vroeg ik me af wanneer ik weer ongesteld ga worden..

ps met de banner ben ik uitgegaan van mijn tussenbloeding

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik denk van de tussenbloeding. Doordat je de pil bent vergeten ben je gewoon eerder ongesteld geworden. Ik had dat ook wel eens toen ik nog aan de pil was

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    oke dus omdat het met de pil eigenlijk allemaal "kunstmatig" is kan alles zo ineens opschuiven?

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    jep.... omdat je met de pil geen eisprong hebt, zorgt de pil er eigenlijk voor dat je lichaam wel een bloeding afgeeft wat wij dan als menstruatie zien. Tis meer een beetje dat de pil ervoor wil zorgen dat jij het idee hebt, dat je lichaam functioneert zoals het zonder pil ook zou functioneren. Tenminste zo is het mij altijd uitgelegd

5. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    en hoe zit het dan als je de pil net slikt en zo een tussentijdsebloeding krijgt. ik weet ook niet hoe ik nu moet rekenen, vanaf de tussenbloeding of vanaf mijn ongesteldheid. tussenbloeding kwam op dag 15 van cyclus en hield 5 tot 6 dagen aan. Bloeding is wel met weinig begonnen en daarna klonterig als een ongesteldheid.

Wat moet ik hiervan denken?

6. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    ik bedoel NIET slikt, niet NET slikt~!

Deel Deze Pagina