Niet eerder ondanks dat alles er op leek. Wel sneller! 1) 38w5d. Dag ervoor op controle: geen ontsluiting, verweking of wat dan ook, kindje niet ingedaald en sterrenkijker. Het was nog niet voor direct. Dag zelf om 12u vliezen gebroken, gelijk weeën, om 18u27 is onze zoon geboren. 2) 39w6d. Sinds 32 weken 3cm ontsluiting en verweking van de baarmoederhals. Moest rusten om vroeggeboorte te voorkomen. Eén dag voor de uitgerekende datum, vliezen gebroken om 24u, gelijk weeën. Om 01u18 is onze dochter geboren!
40.3 begonnen en 40.4 bevallen bij beide kinderen ik ben benieuwd bij nummer 3 stiekem ga ik er vanuit nu weer overtijd te gaan maar durf me er ook niet te vast op te pinnen.
Telt niet echt bij mij want de eerste werd ingeleid Met 39.4 De tweede kwam spontaan met 40.1 Nu hopelijk weer rond die tijd haha
Niet dat ik bij mijn eerste zwangerschap wat te klagen had (ben bevallen op de uitgerekende datum) mag deze wel met 38 weken komen
De eerste spontaan met 40+4 nadat de vliezen braken. De tweede ingeleid , ze zat nog prima en was nog niet ingedaald, met 41+2 geboren.
1ste met 40 weken dus precies op de uitgerekende datum begon als een natuurlijke bevalling, werd een keizersnede. de 2de met 39.2, hij zat er nog lekker in, maar dit was een geplande keizersnede.
De tweede kwam een week en een dag eerder. Maar de eerste was een week over tijd dus dat mocht ook wel
De eerste twee waren allebei met 41+1 de derde met 39+6 (ingeleid langdurig gebroken vliezen) Nu hopende dat ze zich gauw aandient!