Hi meiden! Ik ben in hrt begin van mijn zwangerschap slechts enkele keren misselijk geweest.. maar sinds 2 weekjes word ik steeds vaker misselijk.. Waar kan dit door komen?
Bij mijn tweede had ik dat ook. Dat was een flinke knul die nogal hoog tegen mijn maag en luchtwegen aanzat. Ik heb er toen nog emesafene voor gekregen dat hielp gelukkig en toen hij indaalde ging het ook beter.
Oh dat klinkt heel logisch! Alleen die kleine van mij is juist heel klein en ligt ook vrij laag in me buik.. verder ook nooit last van me maag ofz
Ik heb het ook namelijk waarschijndelijk lig je kindtje tegen de maag aan te trappelen bij mijn is dat wel het geval duidelijk ook op de echo te zien.
Mijn misselijkheid is nooit gestopt en het is juist erger geworden rond de 28weken. Toen was het niet alleen liquids wat omhoog kwam maar gewoon random meteen na het eten v/d lunch! Errug vervelend, kun je dezelfde tabletjes voor krijgen als voor in het begin alleen voor mij hoeft dat allemaal niet want ik ben niet elke dag kots misselijk!
ik ben al heel de zwangerschap door misselijk..ik moet wel vaak op controle gaan omdat ik een risico heb op zwangerschapsvergiftiging.. misselijkheid kan hier een signaal van zijn... nu niet direct in paniek schieten! Kan ook niets zijn hoor Maar wel vermelden als je nog eens naar de gyna moet Madam stampt nu regelmatig in mijn maag en als ik dan net gegeten heb komt alles eruit
Ik heb het ook soms dat ik misselijk ben. De kleine ligt vrij hoog en trappelt met haar beentjes lekker omhoog. Ben niet elke dag misselijk,enkel wanneer de baby ontzettend druk in de weer is in mijn buik en zo lekker hoog trappelt. Kan ook minder eten,ik zit echt super snel vol en dan ook lang vol. Bij mij is het dus de kleine die tegen de maag duwt.