Eerder bevallen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mona75, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben in wk 34 van mijn tweede zwangerschap (heel anders als de eerste) de baby is al ingedaald en sinds vrijdag al regelmatig oefenweeen, ik vraag me af of de bevalling dan ook gauw komt?? Heeft iemand hier ervaring mee???

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    geen ervaring met een 2e bevalling maar wel .. ik heb oefenweeen gehad bij mijn eerste vanaf 35 weken maar toch pas bevallen met 40weken en 1 dag! Ik kan je niet helpen maar wens je wel succes met de laatste loodjes

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hier hetzelfde, beeb is al helemaal ingedaald en volgens de vk gaat het niet lang meer duren. Ik geloof er echter geen drol van hoor, beebje blijft nog wel even zitten!

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    bij de eerste had ik ook weken oefenweeen en was hij ook al volledig ingedaald
    en ben uiteindelijk gestript en is mijn zoon geboren met 41w en 2d

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja hier hetzelfde.

Ik he al flinke oefen weeën en baby is al ingedaald.

Maar of ik daardoor eerder ga bevallen.........

Ik had wel ergens gelezen dat je bij een tweede zwangerschap al eerder oefen weeen kunt hebben en daardoor ook al 4 a 5 cm kunt ontsluiten. Dus als het dan "echt " begint dat je dan korter in de ontsluiting zit.

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Kijk dat zou nou eens mooi meegenomen zijn he :p
    Ik ben sowieso erg benieuwd hoe lang mevr op zich laat wachten en hoe deze bevalling zal verlopen.

Hier was ik bij de eerste gestript met 40+3 en in de nacht van 40+3 op 40+4 werd ons ventje geboren.
    Ik hoop dat ze nu vanzelf komt en ook iets eerder als het ff kan ;)

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hier had ik al lichte weeen met 22 weken, heb toen volledig bedrust ed moeten houden... (stiekum toch wat meer gedaan dan mocht) maar toch pas met 39+5 bevallen, dus zegt helemaal niets ;)

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb het bij alyssa ook gehad.
    ze was al met 34weken ingedaald en ik had vanaf 36weken oefenweeen.
    uiteindelijk ben ik met 39-2 bevallen.

nu is de kleine ook al aan het indalen, wacht dus nu op de oefenweeen. (als ze deze keer weer komen)

probeer je niet te druk te maken.
    het kan zijn dat het doorzet, maar het kan ook nog weken duren.

sterkte ermee.

liefs doris

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nope zegt nix!!
    Ben van alle 3 op of 1 dag eerder/later bevallen dan de uitgerekende datum. En toch waren alle zwangerschappen anders...

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb begrepen dat je juist bij een tweede zwangerschap meer last kunt hebben van oefenweeen, maar dat dit niet hoeft te betekenen dat je eerder bevalt. Wel kunnen de oefenweeen wat voorwerk verrichten die uiteindelijk gunstig zal zijn voor de verloop van je bevalling :)

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Met 34 weken was er bij mij paniek, bm verstreken en al ontsluiting - de hele mikmak maar ons dametje bleef gewoon zitten tot week 41. Je kan er niets van zeggen!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had ook al met 30 weken veel oefenweeen harde buiken en was de beebs al aan het indalen. Toch pas bij 39+4 bevallen. Toen me vliezen braken in bed kreeg ik gelijk weeen en in het zh had ik ook al 4 cm. Toch heeft het nog 10 uur geduurd voordat sem er was

Deel Deze Pagina