Ik was er helemaal van uit gegaan dat ik met 42 weken zou bevallen (overtijd in elk geval) Maar ik werd met 38 weken en 1 dag onverwachts ingeleid en ik vond dat echt niet leuk! Net 2 weken thuis waarvan 1 week op vakantie in midden Frankrijk en die andere week drukke dagen doordat ik jarig was enz... Zelf ga ik meestal van het ergste uit kan het alleen maar meevallen... als je van 37 weken uit gaat en je bevalt pas met 41.5 pfff dan duurt het heeeel lang.
Bij m'n tweede dacht de vk dat hij rond 38 weken wel geboren zou worden, omdat oudste ook met 38 weken kwam. Ik was er zelf ook wel bang voor, omdat ik vanaf 30 weken al bijna elke nacht voorweeën had. 'Gelukkig' bleef meneertje zitten tot 41+2, wij waren aan het verbouwen en pas op de uitgerekende datum konden we eindelijk beginnen aan de kinderkamer. Hoewel ik best baalde van al dat wachten, was het ook wel fijn dat we alles toch nog op orde konden krijgen voor zijn komst.
Ik had ook het gevoel dat hij eerder zou komen. Niet heel veel eerder, ik was 14 juni uitgerekend en dacht dat hij de 8e zou komen. Uiteindelijk zat ik er niet heel veel naast, onze kleine man is 10 juni geboren met 39+3 weken