Hoe groot is die kans eigenlijk? Weet iemand dat? Ben namelijk zoooo nieuwsgierig! Kan echt niet meer wachten hahaha..
Ik geloof dat bij een eerste de kans groter is dat je 'te' laat bevalt. De cijfers ken ik niet. Misschien dat je verloskundige je kan informeren? Vervelend hè om geduld te moeten hebben. Veel sterkte!
hihi ik heb dat nu ook al van mij mag de baby volgende week komen hoor , van m'n man moet de baby alleen minstens tot 38 weken blijven zitten vind hij vroeg genoeg
Ik weet het ook niet eigenlijk, Maar alle drie mijn kinderen zijn later als een week gekomen hehe. Knuffels
volgens mij beval je eerder later dan op tijd. Baal er ook zo van.. Mijn eerste was 42 weken (ingeleid) en nu ben ik 37 weken zwanger van de 2e. Mijn lichaam kan niet meer en ik ben het zwanger zijn spuugzat (sorry). Vooral met zo'n peuterte die alle aandacht van de wereld denkt nodig te hebben van 2,5 jaar. mijn hoop is ook zo rond 38 weken te bevallen en ben erg benieuwd naar de landelijke cijfers. Iemand enig idee?
Ik dacht ook dat de eerste wat langer op zich liet wachten. Bij mij wachte hij iig nog 10 dagen extra (tot er een afspraak was voor een inleiding...toen kwam hij ) En de tweede precies op de uitgerekende datum. Ik hoop dat die trend aanhoud...dan komt deze wel eerder
ik zou het niet weten me vliezen braken spontaan met 38 en 2 dagen zou het nu ook totaal niet erg vinden als ze met 38 weken zou komen vind 8-8-8 wel een mooie datum voor ons meisje hahahah
Geen idee. Lune kwam 6 weken te vroeg. Ik hoop dat ik eerder overtijd loop bij de (eventuele) volgende dan weer zo vroeg.. Maar kan me je gevoel goed voorstellen hoor, ik was ook blij dat ik van de zwangerschap op zich af was, is toch niet echt fijn.
Was er maar een simpel antwoord op! We moeten helaas gewoon allemaal geduld hebben hihi! Mijn eerste lag in een stuit en achteraf klem met zijn hoofdje, dus ik heb een geplande keizersnede gehad. Thomas zat dus tot het einde heel hoog. Mijn 2e kindje ligt tot nu toe goed. En mijn buik hangt nu ookal erg laag, maar ja echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik niet! Soms hoop ik dat het eerder komt, want ik kan niet wachten. Thomas is met bijna 39 weken gehaald en de gyn zei tegen me dat hij er allang klaar voor was. Hij was al helemaal schoon en zijn nagels waren zolang dat ze al loslieten. En hij woog 4010 gr en was 51 cm lang. De 2 kids van mijn broer kwamen 3 en 6 weken te vroeg en waren kerngezond. Leuke info allemaal, maar het zegt nog niks haha! Misschien loop ik gewoon door tot 42 weken!