wij hebben binnenkort de 20 weken echo. Nou hoop ik heel erg dat we dan het geslacht te weten komen. Ben benieuwd of dat vaak lukt. Ik weet wel dat het niet het doel is van het SEO maar zou wel erg leuk zijn natuurlijk. Bij de vorige 2 zwangerschappen wilde ik het geslacht niet weten maar nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig. Een geslachtsbepalingsecho vind ik dan wel weer een beetje overdreven. Jongen of meisje zijn allebei welkom Bij wie lukte het bij de 20 weken echo om het geslacht te weten te komen en bij wie niet?
Hier ook gelukt, meestal kijken ze er wel naar. Ze vragen ook van te voren of je het wilt weten of niet. Wij hadden met 17 weken ook een geslachtsecho laten doen, nu hebben we 3 x gehoord dat we een meisje krijgen, dus nu geloof ik het wel.
Wij hebben het te horen gekregen met de 20 weken echo, dat het een jongen werd, en met alle andere echo's ook. Bij de SEO vragen ze het meestal of je het wil weten, en anders geef je het toch gewoon aan! Jouw kind, jouw buik, en ze zijn toch al bezig Bij ons was het wat lastig te zien omdat meneer de benen opgetrokken had en zn handjes voor het zaakje hield preutse vent. Ze hebben daar zelfs een fotootje van gemaakt (met een pijltje erbij, maar goed ook want ik kon er geen kaas van maken) Veel plezier, het is zo mooi om te zien dat alles zich ontwikkeld.