veel afvallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door edelweiss, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn vk is niet echt happy mij momenteel ik ben al jaren op gewicht maar nu ik zwanger ben gaan de kilos er hard af. Ik sta nu op min 12 en mijn vk zei 1week terug zorg dat je niet meer afvalt ik erft dus voor mijn doen extreem veel.maar nu tijdenshet even wegen bij haar bleek ik alweer 600 gram te zijn afgevallen.

Hoe erg is het eigenlijk? Ik moet nog 18weken maar als ik dan nog eens 7kilo oid afval.:$

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Heb je zelf een normaal gewicht normaal?

Ik viel ook altijd veel af bij de een 12 kilo en de andere 20 kilo maar ik was wel veel te zwaar. Mijn kindjes zijn wel gewoon gezond geboren en mooi op gewicht.

Wel lastig als je gewoon eet en toch afvalt

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik kan het wel heben hoor heb wel reserves maar omdat de vk het aan haalde

4. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik val ook nog steeds af maar de verloskundige maakt zich totaal geen zorgen. Je kindje pakt wel wat het moet hebben. Als je gewoon goed eet is er volgens mij niks aan de hand

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Precies, pas zodra jij tekenen gaat vertonen van tekorten aan vitaminen of vocht, moet je gaan uitkijken.

Eet je wel gezond en hou je alles binnen? Als jij je gewoon goed voelt, zou ik me geen zorgen maken. Bij mijn jongens viel ik ook af. Nu geen 'last' van ;)

Vaak zie je dat mensen met overgewicht (zoals ik) afvallen tijdens een zwangerschap.

Deel Deze Pagina